hulp gezocht naza m lite

ik bedoel dit. voor een gewone ontvanger moet je traditional aan vinken
imagejpg1_zpsbb7d08c6.jpg
imagejpg1_zpsbb7d08c6.jpg.html

Laatst bewerkt:
Kun je in de software wel zien dat je wisselt tussen de vliegmodes?
En dan 10x (soms wat meer, soms wat minder heb ik de indruk) wisselen?

Ja, dat gaat niet werken.. Uit de manual:
STEP1: Quickly switch the control mode switch from Manual. Mode to GPS ATTI. Modeand back to Manual. Modefor 6 to 10 times, The LED indicator will turn to constantly yellow.
STEP2: Rotate your aircraft around the horizontal axis (about 360
o) until the LED changes to constant green, and then go to the next step.
Zowiezo is het denk ik niet slim om je failsafe op diezelfde knop te zetten. Voor je het weet knal je hem er per ongeluk op.
Ik zou gewoon gps, atti en manual aanhouden op de 3 switch.

Dit is de instelling die ik heb gedownload via het filmpje in het begin van dit draadje maar dat is toch de reden niet dat hij niet in calibratie wilt:D

Naja.. Anders zet je hem nu even op manual en straks weer terug. Is misschien ook een persoonlijke voorkeur. Ik wil de failsafe eigenlijk niet gebruiken, dus zit op een knop die ik niet zomaar gebruik, maar ik heb dan ook een andere zender.

Nee, ik ken de hele zender niet.. Maaf even zoeken op YouTube met bijvoorbeeld
"spektrum dx7 naza flight mode" en dan kijken welk filmpje je kunt volgen.

Hulp Gezocht tegen vergoeding bij het instellen van mijn quadcopter naza m lite/spectrum dx7s, liefst in noord holland maar mag ook daarbuiten.
Alles is al gemonteerd maar het instellen van mijn zender wil maar niet lukken.
Wie o wie helpt mij uit de brand

Bericht verwijderd

Laatst bewerkt:
Het is me gelukt om de instellingen te veranderen in gaer, het is nu deze volgorden
Gps atti ,atti ,manual.
Dus ik swits nu van gps atti naar manual dus van 1 naar 3 maar wederom niet in calibratie te krijgen

Yep, van manual naar gps atti en andersom ook geprobeeerd en tijdens het opstarten beginnen met switsen heb ik ook geprobeerd zonder resultaten helaas

Ik kreeg hem ook niet in kalibratie modus en heb toen eerst 6x geprobeerd, toen 7x en toen 8x enz.....
Wat ik me kan herinneren is dat je het snel moet doen en dan opeens gaat die led geel branden.

In de orginele handleiding staat dat je in manual moet beginnen;
Quickly switch the control mode switch from Manual. Mode to GPS ATTI. Modeand back to Manual. Modefor 6 to 10 times, The LED indicator will turn to constantly yellow.

In de handleiding van Psygho (overigens veel dank hier voor) staat;
"Beweeg de schakelaar voor het instellen van de vlucht modie (atti mode + gps/atti mode/manual) 6 tot 10 keer tussen positie 1 en positie 3.
Een gele led zal continu branden."
Dat is dus andersom !!!!

Probeer beide methode en we horen het wel !!!

Hij MOET SNEL tussen GPS en manual schakelen, nu schakel je tussen GPS en failsafe, dat werkt niet, de 1e aanpassen naar manual en dan snel schakelen tussen die twee.

Back