hulp gezocht naza m lite

kun je eens een foto met props sturen? eigenlijk kan dit maar een paar dingen zijn:

- props niet goed erop
- esc's niet goed gekalibreerd
- Verkeerde plane gekozen in de naza

kun je eens een foto met props sturen? eigenlijk kan dit maar een paar dingen zijn:

- props niet goed erop
- esc's niet goed gekalibreerd
- Verkeerde plane gekozen in de naza

ik verdenk de regelaars
ik heb deze kongcopter een paar weken geleden laten bouwen kant en klaar met een kk board, dit beviel me totaal niet vandaar dat ik een naza heb besteld, zou dit de oorzaak kunnen zijn?
het gaat om deze regelaars HobbyKing 30A BlueSeries Brushless Speed Controller

Loop alles GOED bijlangs! Er zal iets niet goed zitten. Vast al aangeboden, maar ben je in drenthe, ben je welkom..

Wellicht ook al gepost:

Dji naza f450: (quadcoptyer)
manual-bouwverslag-dji-flame-wheel-f450-f330-instellen-naza-controller-gps-upgrade-demo-en-uitleg-filmpjes

Dji naza f550: (hexacopter)
manual-bouwverslag-dji-flame-wheel-f550-instellen-naza-controller-gps-upgrade-demo-en-uitleg-filmpjes

Naza lite instellen:
Hoverthings Flip fpv:, het ideale dji f450 upgrade frame ??? (ja!)
%5Bbouwverslag%5D-hoverthings-flip-fpv-frame-het-ideale-dji-f450-upgrade-frame-manual-instellen-naza-lite-gps__-24-11-2013-a

Laatst bewerkt door een moderator:
th
het gaat om dit exemplaar

Loop alles GOED bijlangs! Er zal iets niet goed zitten. Vast al aangeboden, maar ben je in drenthe, ben je welkom..

Wellicht ook al gepost:

Dji naza f450: (quadcoptyer)
manual-bouwverslag-dji-flame-wheel-f450-f330-instellen-naza-controller-gps-upgrade-demo-en-uitleg-filmpjes

Dji naza f550: (hexacopter)
manual-bouwverslag-dji-flame-wheel-f550-instellen-naza-controller-gps-upgrade-demo-en-uitleg-filmpjes

Naza lite instellen:
Hoverthings Flip fpv:, het ideale dji f450 upgrade frame ??? (ja!)
%5Bbouwverslag%5D-hoverthings-flip-fpv-frame-het-ideale-dji-f450-upgrade-frame-manual-instellen-naza-lite-gps__-24-11-2013-a

als ik er niet uit kom deze week zou ik graag op je aanbod in willen gaan

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat jouw probleem al was opgelost.

KK bordje is leuk, als je weet hoe je e.e.a moet instellen. Weet je dat niet, is een naza makkelijker. Maar je hebt hem laten bouwen lees ik een paar posts geleden, kun je hem niet door de bouwer na laten kijken?

Als je 100% zeker weet dat alle motoren en props de goede kant opgaan flipt ie niet.
Beetje achterover hangen als je gas geeft komt vaker voor dan ben je te voorzichtig, beetje meer gas erop en hij gaat netjes echt omhoog. Ik snap dat je voorzichtig bent, je hebt om te leren vliegen eigenlijk een te mooie quadcopter.
Flippen gaat veel sneller en spontaner, daar kan je nauwelijks op reageren.

Als je er echt niet uitkomt of het niet aandurft ben je welkom.

Ik dacht dat jouw probleem al was opgelost.

KK bordje is leuk, als je weet hoe je e.e.a moet instellen. Weet je dat niet, is een naza makkelijker. Maar je hebt hem laten bouwen lees ik een paar posts geleden, kun je hem niet door de bouwer na laten kijken?

Als je 100% zeker weet dat alle motoren en props de goede kant opgaan flipt ie niet.
Beetje achterover hangen als je gas geeft komt vaker voor dan ben je te voorzichtig, beetje meer gas erop en hij gaat netjes echt omhoog. Ik snap dat je voorzichtig bent, je hebt om te leren vliegen eigenlijk een te mooie quadcopter.
Flippen gaat veel sneller en spontaner, daar kan je nauwelijks op reageren.

Als je er echt niet uitkomt of het niet aandurft ben je welkom.

Het probleem is dat hij gebouwd is in belgie, maar een nog groter probleem is dat de bouwer in het ziekenhuis legt.
En deze komt er voorlopig niet uit, ik heb hiervoor een carbonecore hexa gehad met een naza v2 en nog een quad met de zelfde naza v2 maar deze reageerde heel anders, ik kreeg een pmvan iemand die zeker weet dat de regelaars niet geschikt zijn voor multicopter, als daar het probleem zit, welke regelaars bevelen julie mij aan?

Ik zou op het aanbod van Emil in gaan, en met wat geluk lost hij je probleem op en maakt je voor de rest een heel stuk wijzer.

Back