Hulp met afstellen Lama v4

• Topicstarter Topicstarter mklcf
  • Startdatum Startdatum
M

mklcf

Guest
Hallo mensen,

Ik heb vandaag een V4 gekocht maar daar heb ik wat problemen mee.

Ik ben vorige week begonnen met z'on micro helikopter uit China voor 15 Euro, en daar heb ik enorm veel lol aan beleeft, maar ik wou een stapje hoger/verder.

Het probleem is dat de heli constant naar achteren en naar rechts zwalkt.
Hij draait niet om zijn as volgens mij.
In de handleiding staat hier verder niks over dus ik weet me even geen raad meer. Want hier durf ik niet mee te vliegen.

De handleiding vind ik sowieso een typisch geval van slechte Chinese vertaling, en heel weinig info voor de beginner.

Kan iemand me helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
We kunnen elkaar de hand schudden.
Ik ben sinds vorige week bezig met een LAMA V3. Ik krijg deze ook niet stabiel!

Ik zou het wel erg leuk vinden een mede heli fanaat te vinden in omgeving Deurne Brabant!

Ik volg je berichten graag even via dit Forum!

Deurne

Noord-Brabant

Jan S

die had ik al gezien :P hahah maar van de topic starter ;)

Overigens kun je proberen om als hij naar achter gaat, de heli wat naar voren trimmen, dat doe je met het hendeltje naast de stick die voor/achter en links/rechts regelt. (staat wel in de handleiding als het goed is hoor)

Is het dan zo dat je de heli zo kunt afstellen dat deze stabiel en recht naar boven gaat als je langzaam gas gaat geven?

Moet je verder nog iets in de cockpit stellen? Waar zijn deze stelschroeven voor?

Dit gaan we zeker checken.

Heb by the way gisteren de handleiding gedownloat.... ben er nog niet aan toegekomen deze te lezen. Had mijn LAMA V3 2de hands gekocht.

We hebben ook een lama v3/v4 topic voor vragen, dus als je ooit nog een probleem hebt of leuke foto's/filmpjes ben je altijd welkom !

lama-v3-en-v4-27

Bedankt voor de info allemaal

Het valt me toch allemaal een beetje tegen eerlijk gezegd
Ook had ik verwacht dat hij meteen stabiel zou zijn. Hij is ook zo gevoelig in vergelijking met dat goedkope speelgoedje.

Dus ik ben bang dat het voor mij toch een stapje té hoog is, blijkbaar is kinderspeelgoed meer geschikt voor mij ;)

Ik heb al gebeld met de e-skyshop en mocht hem ruilen ten koste van eventuele schade aan het toestel. In mijn geval alleen een paar chipjes in de bladen, dus dat valt mee.
Ik denk dat het de mosquito wordt....

Ik moet wel zeggen dat dit me wel een geweldige community lijkt, zoals er meteen wordt aangeboden om even langs te komen enzo, geweldig!

De groeten, en succes met het ECHTE vliegwerk!

Een lama zit net tegen het randje speelgoed/echte heli's..
Daarom goed om te beginnen voor mensen die 0,0% ervaring hebben.

Back