A
anne
Guest
nou vandaag ook ff in de mist met de wow gevlogen en ja gaat wel aardig maar weten jullie ook als de motor 4cel aankan?
gr
gr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
[QNormaal is de esc al met brake geprogrammeerd geleverd, blijkbaar de uwe nog niet maar geen nood, zie hier RCLine Modellbau Forum - Hype Wow
naar Alexis van 29-7-10, ik heb het gedaan en het werkt perfekt.
nweer:
Ik krijg de motor niet aan de gang, als ik batterij aansluit ook geen biep v/d regelaar. Alle andere servo's doen het wel. Truukje van hierboven ook geprobeerd en niets?
Vergeet ik iets te doen?![]()
Na een tweetal uurtjes knutselen en programmeren eindelijk vliegklaar.
910gr zwaar incl. 3S 2150mAh Lipo
Nu wachten op wat betere condities voor de maiden.
Een paar opmerkingen :
Het schuim is bijlange na niet zo stevig als dat van m'n Easyglider, ook de kwaliteit van de afwerking is slordig, vooral de lijmnaden zijn niet om aan te zien.
Ik heb m'n antenne niet in de carbon buis van de staart gelegd, maar buitengebracht en op de rug van de romp naar achter gelegd.
Super-makkelijke montage, geen lijmwerk, enkel een kruisschroevendraaier volstaat.
De stickers waren slordig gestanst en geven de kist eigenlijk een nog goedkopere uitstraling vind ik.
Veel ruimte in de romp, alles past er netjes in met ruimte over.
Ik maak me zorgen over de stevigheid van de vleugel-romp verbinding. De schroeven die het allemaal bij elkaar houden, worden in de kunststof gedraaid. Ben benieuwd hoe dat zal houden na een vlucht of tien.
:?::?:Nog een vraagje : heeft er iemand al gegevens over optimale uitslagen ?
Zoals beloofd hier wat meer beeldmateriaal.
Inhoud van de doos :
![]()
Zoals al door anderen gesignaleerd, verfrommelde vleugeltips :
![]()
Chinese massaproductie = slordige lijmnaden :
![]()
![]()
Carbon stringers in de romp :
![]()
En in de staart :
![]()
Ik hou van goed kabel-management dus met een paar klodders smeltlijm heb ik de romp ingericht. Hier de ESC netjes met de koelvinnen in de binnenkomende luchtstroom gelijmd :
![]()
In het veld steeds weer die zwakke stekkertjes in de ontvanger pluggen is een pijn in de a**s, daarom heb ik lekkere stevige verlengstukjes gemaakt, dat werkt makkelijker :
![]()
Een klodder smeltlijm om de kabeltjes van de vleugel in bedwang te houden, anders moeten die er bij het monteren van de vleugel steeds ingepropt worden :
![]()
Het afgewerkt resultaat, ik heb dan toch maar een aantal stickers gekleefd, had geen zin om te gaan spuiten :
![]()
De onderkant wat contrastrijker gemaakt :
![]()
Gegroet,
Tom
en..... er is ook al een kloon
[/IMG]
Kloon? Is dezelfde, enige verschil zijn de stickers...
Hype Wow blijft mijn favoriete ragbakje voor snel even tussendoor.
Groet,
Jacob Bos
Is die van jou al weer gefixt? 't Was een lastige breuk.....![]()