Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rick NT zei:Ha Koen,
Goed te horen dat de Yak bevalt. Staat hier ook op het verlanglijstje, zoals je misschien wel weet.
Alleen schrik ik een beetje van die max. stroom die jij trekt. Mijn plan is/was namelijk om de accu's van m'n MP te gebruiken, maar dan natuurlijk in 5S2P combi. Packs bestaan uit Kokam 2000 15C cellen, m'n ervaring met m'n MP is dat het pack zich goed houdt tot zo'n 50A max, komt dan met 10S2P op een power van zo'n 1.6-1.7 KW.
Een voordeeltje van de Yak t.o.v. zo'n wentelwiek is dat de gemiddelde stroom veel lager (kan) liggen. Enig idee wat de gemiddelde stroom is, of anders verbruik en vluchtduur (reken ik het zelf wel uit)
Een iets mindere setup moet ook nog wel lukken, met jouw spec's zit je nu op zo'n 500 Watt/Kg 8O, in Schocky-termen zou dat 75 Watt op een 150 grams schocky zijn 8O
Groetjes,
Rick
Rick NT zei:'Doosje' is vandaag binnen gekomen, lekker vlot dus.
Geen transport-schade, wel enkele schoonheids-foutjes in het cover-werk en de cockpit-kap sluit eigenlijk niet.
Het gewicht van de Neu staat een beetje kriptisch in m'n 'grote' post. 212 zonder en 277 gram met vertraging.
Het meer klassieke rood-wit-blauw kleurenschema heeft ook wel iets.
Iemand anders nog tip/tricks voor een aandrijvng?
Rick