Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaap, lees nog eens... ;-)
Ik wist niet dat je je hier ook mee bezig hield Jaap. ...
Zie hier het belang van "show your activities!'.Haha zeker wel, al heel wat jaartjes [emoji6] Ik wist dan weer niet dat Terrence zich hier mee bezig hield [emoji12] (edit : douglas dus, hihi)
Ja, zonder meer. Zie vorige post. Ik gebruik een Miele stofzuiger 1800 W. Regelbaar. Op de minimum stand kreeg ik een dichte plaat 4 mm multiplex niet verschoven. Hoe hard ik er ook aan trok. Frezen deed ik met de stofzuiger op half vermogen. En na die mislukte plaat (zie vorige post) fixeer ik de platen aan 3 à 4 randen met tape. Sindsdien is het niet meer fout gegaan.En, werkt het die vacuumtafel? Ik had er ook een gebouwd , maar een stofzuiger had niet genoeg kracht en was een beetje bang voor oververhitting.
Weet ik. Maar die zijn rete duur. Die freesjes met 1/8" stift kosten bij AliExpress geen drol $ 1,- per stuk of zo. Ik koop er meteen 10.Er zijn ook freesjes te koop die "naar beneden drukken" ipv van "omhoog draaien" deze gebruik ik nu , en dat werkt super.
Nog meer voor de geïnteresseerden , sorry Dirk voor het vervuilen van je draadjeHier nog wat achtergrond voor de geïnteresseerden:
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php/611121-Ihr-(UweH)-rad-bitte
Hoi Dik,Ja, zonder meer. Zie vorige post. Ik gebruik een Miele stofzuiger 1800 W. Regelbaar. Op de minimum stand kreeg ik een dichte plaat 4 mm multiplex niet verschoven. Hoe hard ik er ook aan trok. Frezen deed ik met de stofzuiger op half vermogen. En na die mislukte plaat (zie vorige post) fixeer ik de platen met tape. Sindsdien is het niet meer fout gegaan.
Overigens ligt mijn top-plaat los op de bak. Het lekt daar nog een beetje langs. Dat zorg voor koeling.
De stofzuiger afvoerlucht wordt niet heter dan bij een flinke zuigbeurt van het huis, en als ik na afloop de stofzuiger op de laagste stand even laat doorlopen koelt hij heel goed af naar handwarme afvoerlucht.
Weet ik. Maar die zijn rete duur. Die freesjes met 1/8" stift kosten bij AliExpress geen drol $ 1,- per stuk of zo. Ik koop er meteen 10.
Nou, dat was hier niet gelukt. Die spanen zaten nog goed vast.Hoi Dik,
wat ik een keer in een blad gezien heb , dacht de fmt. Dat ze daar aan de freesmachine/kolom een platte kwast---- niet zo heel groot---- hadden vast gemaakt.
De haren van de kwast drukken dan de plaat vlak voor de frees op de tafel .
En een bijkomend voordeel was dat hij eventuele "spanen" meteen voor de frees meenam.