Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja hans als ik dat zo hoor is dat dus geen goed model .Hallo Nielske,
Lees dit draadje even door. Daar wordt de Graupner amateur afgeraden, omdat het een wat te klein model is. Ik heb zelf ook onlangs een trainer aangeschaft van 1,50 meter spanwijdte en met een 6,5cc motor er op heb je een veel stabieler brandstofvliegtuig.
Mijn advies is om bij een modelvliegclub les te nemen. Wie weet kun je via een club wel een tweedehands setje overnemen, want er zijn aardig wat mensen die stoppen met brandstofvliegen en overstappen op electro. Ook trainer modellen hebben op een gegeven moment hun taak gedaan en worden dan vaak ingeruild voor een wat sportiever type.
Happy landings,
Hans
Tja, dan ook even dit lezen.Hallo Nielske,
Lees dit draadje even door. Daar wordt de Graupner amateur afgeraden, omdat het een wat te klein model is.
Haha, daar heeb je wel een punt.Als iemand zich instructeur noemt, en je geen les zou willen geven met een Amateur omdat hij dat te moeilijk vindt, dan mag 'ie van mij z'n titel inleveren.
ik heb op dit moment een zweefvliegtuig ... het langste wat dat ding ooit heeft gevlogen is 10 seconden ! meschien komt dat door mij .
en ik heb nu rc desk pilot en daar kun je ook een zwever besteren en dat lukt wel goed
hoe zou dat kunnen
Een simulator is niet vergelijkbaar met de werkelijkheid. Het is nuttig ter voorbereiding op of ondersteuning bij het trainen in het echt, maar niet meer dan dat.
oke, dus er is geen sim die 100% realistisch is?
wilbert.v/d.berg Hoi Wilbert zei:dacht,t wel.
die standaart folie is van bedroevende kwaliteit en valt er gewoon af na een poosje.
ik hoorde pas van iemand dat het zelfs met electro toestellen ook gebeurde.
dacht,t wel.
die standaart folie is van bedroevende kwaliteit en valt er gewoon af na een poosje.
ik hoorde pas van iemand dat het zelfs met electro toestellen ook gebeurde.
oke, dus er is geen sim die 100% realistisch is?
Niet realistisch maar wat je wel krijgt is het gevoel aan de knuppels als het vliegtuig naar je toe komt of van je af gaat want dan is het net andersom.