Nou, ik ben gister met airbus geweest, ik moet zeggen ZEER geslaagde dag!
ook ik kan sommige opmerkingen hier in dit topic niet begrijpen, maar goed, dit was ook de 1e keer.
Er werd meer dan zat te koop aan geboden, alleen 90% was dus electro (laat ik nou electro vliegen...).
Heb heel veel mooie dingen gezien bij de trucks en auto's, en ook de mooie graafmachines bewonderd.
Ook nog bij de boten gekeken, daar staat toch ook heeeeel mooi spul tussen
Heb ook veel van die kleine helitjes gezien, en heb er toch 2 mee genomen (3 kanaals, dual rotor net als de lama). 1 voor mijn buurman, en 1 voor mij, kunnen we samen vliegen
Bij thuiskomst het helitje geprobeerd, en voor dat geld vliegt het heel leuk

beter als een piccoZ..
Voor het vrouwtje een mini subje gekocht, voor in het aquarium bij de buurman hahaha daar zat ze al lang over te zeuren
Verder nog wat klein grut gekocht, stekkertjes, draadjes, krimpkous...
en dan... de Eurofigther Typhoon...
Die hebben dus wel meer mensen gekocht zie ik

Ik heb de dual impeller versie.
Vond dat hij voor die prijs niet achtergelaten kon worden...
-Jet uit vol epp, hele romp + vleugels uit 1 stuk (natuurlijk wel een deel opgeplakt met de impellers eronder).
- 2 ducted fans
- 2 brushless motoren ("typhoon")
- 2 regelaars
- 2 servo's
- y kabel op de regelaars
89 euro...
Geen geld vond ik, aangezien ik op zoek was naar een jet! Maar piepschuim beetje gevaarlijk vond, en hout ook... (vlieg alleen met schuimpjes

)
Heb hiervoor op de beurs nog een (vond ik goedkope) kokam 30c 2100 lipo voor dit beestje gekocht
Effe uitzoeken of alles goed aangesloten zit, en dan binnenkort eens vliegen

Ben benieuwd hoe dat vliegt! Het ziet er iig allemaal heel mooi uit, en nog beter: hij is van epp! Dus als hij kapot is, zo weer te repareren

Met zijn grootte toch vrij licht moet ik zeggen, ik heb kleinere jets gezien, met meer gewicht!
Had de duwprop versie ook gezien, maar vond de impeller toch mooier, ik had de 1na laatste van de dag, de laatste was het demo model, daar was al het een en ander aan beschadigd natuurlijk
airbus heeft ook wat leuke spulletjes gekocht
Al met al hebben we ons prima vermaakt! volgend jaar misschien weer