Ben woensdag geweest, voor het eerst trouwens. Pijn aan m'n voeten van het rond struinen (mij viel dus niet echt op dat het "klein en weinig" was). 8 hallen ram vol. Tja hoe groot moet het zijn denk ik dan......
Prachtige stoommachines gezien! Die kant en klaar dingen die je in de winkel kunt kopen lijken ineens te verbleken bij dat soort modellen (zoals een 1:2 mercedes, de eerste ooit gebouwd). Tja allemaal kunstwerkjes waren jaren werk in hebben gezeten.
3 euro voor een plastic beker bier was het enige wat me echt niet beviel
Inderdaad ook veel speelgoed, maar ook ik betrap me erop dat effe 100 euro uitgeven toch een stuk makkelijker gaat dan effe 1000 euro ophoesten voor, inderdaad, een stukje speelgoed (hoe mooi en moeilijk ook gemaakt).
Ook nog effe bij de proxxon stand (en die andere met die rooie draaibankjes, unimat volgens mij). Wat een rotzooi is dat. Ik kende de dingen alleen van internet en dan ziet e.e.a. er toch imposant uit. In werkelijkheid zijn ze 2 pakken koffie groot en maken het geluid van een kruimeldief.
Toch nog maar effe doorsparen.....
Alleen voor de kleintjes een vlieger gekocht (van een nederlander) en een zeilbootje (ook een nederlander) en een raketje die je 400mtr de lucht in kunt gassen (50 euries kwijt bij elkaar). Duurste was de drank, bij de lokale supermarkt om de hoek hadden ze flessen ouzo voor 5 euries (zit je hier al snel op 15 euro voor). Als de beurs je dan echt niet bevalt kan je het bitter in ieder geval goed weg spoelen
Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen. Verkeer was inderdaad een zooi, de hele weg vanaf Venlo is zo ongeveer baustelle.
1 ding viel me wel echt op, ik heb zelden zo'n grote groep nerds bij elkaar gezien