Mega update (heb dit draadje een beetje verwaarloosd de laatste tijd

):
Ten eerste: De hummie
Van 't weekend een uitstapje naar de Ardennen gedaan en natuurlijk de hummie meegenomen (de Logo meenemen durfde ik niet...). Eerste dag: mooi weertje, amper wind, batterijtjes waren vol dus VLIEGEN (allé, poging tot allezins :wink: ). Paar voorzichtige hopjes om op te warmen, heli heeft trouwens enorm de neiging om naar links te rollen en zelfs vol tegensturen helpt niet. Enfin, meer gas gegeven en naar een goeie 2 meter hoogte, mmh, heli drijft richting geparkeerde auto, PANIEK. Gas langzaam dicht getrokken, gevolg: geen crash maar een mooie landing kon je het ook niet noemen :? Ik loop rustig naar de heli, mij van geen kwaad bewust (hij heeft al ergere landingen achter de rug) tot ik plots een rookpluimje van dat shitty mixerbordje (PHA-01) zag komen. Compleet onbruikbaar nu...
En nu dan de vraag, is het nuttig hier een nieuw mixerbordje voor te kopen? Enzo ja, het welk?
Op het forum kwam ik
dit tegen, iemand ervaring mee (vooral het feit dat je'r een 3s lipo aan kunt hangen intrigeert mij) of toch maar een Hummingboard?
Kan er iemand mij misschien ook een raming geven van de kostprijs voor een brushless setup?
Ten tweede:
De M24 is vandaag gearriveerd
Het is toch echt wel een "schoontje"
Even de batterijconnectortjes vervangen, opladen en testen!