Toen ben ik begonnen met iets dat op een mast en een boegspriet lijkt. Gewoon op het oog, dus vergeef me de foute verhoudingen. Ik heb best lol met dit speelgoedbootje. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Te SAAI ???? Waarom ??? Nee joh ! Het lijkt me steeds gaver worden. Ik kan bijna niet meer wachten om aan de Endurance te beginnen !Het gaat de goede kant op. Een alleraardigst projectje.
Een bouwdoos gaat helemaal goedkomen. Maar misschien iets te saai voor jou.![]()
Koop je de gitaren ook als bouwdoos? Of bouw je die van papier af. Dat bedoel ik. Nu heb je ook plankjes gemaakt en spanten gezaagd. Een bouwdoos is alles voorbewerkt.Te SAAI ???? Waarom ??? Nee joh ! Het lijkt me steeds gaver worden. Ik kan bijna niet meer wachten om te beginnen !
Koop je de gitaren ook als bouwdoos? Of bouw je die van papier af. Dat bedoel ik.
Nu heb je ook plankjes gemaakt en spanten gezaagd. Een bouwdoos is alles voorbewerkt.![]()
Nou je het zegt: daar begint ie een beetje op te lijken ja ! Bedankt voor de tip ! Nou zie ik meteen iets meer over de masten en de tuigage.Ik zou zeggen maak dit af in schip-van-columbusstijl! Word een leuk bootje zo!