ik wil graag een rc nitro auto

• Topicstarter Topicstarter veldman123
  • Startdatum Startdatum
Je hebt 2 kalenbergs. 1 in de gemeente Steenwijkerland en 1 in de gemeente Hoogeveen.
Welke woon jij? Ik woon in de buurt van Hoogeveen (20 minuten rijden).

M.v.g. Mark

1 liter is bij dat ding niet nodig, die Toki motortjes zijn met een half litertje zeker ingelopen.

@caretaker: zijn die motortjes zo slecht ?? :o
en je moet/kan niet in te grof terrein rijden met je wagen je, zoals in los zand of in hoog gras. daar is hij toch te klein voor lijkt mij.

en je moet/kan niet in te grof terrein rijden met je wagen je, zoals in los zand of in hoog gras. daar is hij toch te klein voor lijkt mij.

ik zal oppassen en trouwens ik ga toch beginnen met een grasveld anders rij ik hem zo aggort:(:(

@caretaker: zijn die motortjes zo slecht ??

De motoren zijn niet slecht, ik rij met de NT18 (dezelfde motor) vol gas over een groot circuit en hij lijkt niet kapot te willen. Wel zal het de gebruiker zijn 1e ervaring zijn en dat is ook bepalend in de levensduur......

oke,ik wist niet dat deze dezelfde motoren gebruiken :o, maar het is denk ik wel verstandig dat de topic starter iemand met ervaring om hulp vraagt zijn motor in te lopen en af te stellen.

Kijk goed naar de rollende smilie die ik gebruik.. Was puur als grapje bedoelt..

De motoren zijn niet slecht, het ligt zoals Roelof ook al zegt vaak aan de gebruiker of de motoren goed gaan en blijven presteren...

Goed inrijden en heel veel plezier ermee...

ja mag ik even vragen???
hoe moet je precies inrijden gewoon zachtjes rondrijden of op een blok zetten en dan de wielen laten ronddraaien???

Back