In/op welke voertuig rijdt u?

  • Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Mijn auto (Honda Civic uit 1999) is intussen alweer wat veranderd. Hij staat er nu zo bij:

nieuwerims_1.jpg


Binnenkort sideskirts in de kleur en een andere inlaatspruitstuk + filter
Daarna is het eerst wel genoeg geweest :)
 
Sinds 3 weken:
95814370.jpg

95814371.jpg

95814373.jpg

95814374.jpg

95814375.jpg

95814376.jpg

95814377.jpg


Beat that ;)

Helaas blijft het bij prive gebruik. De circuits voor mijn RC hobby blijf ik bezoeken met mijn BMW320D van de zaak. De Alfa is echt niet te gebruiken voor veel kilometers. Daar is het verbuirk veel te hoog voor.
 
Vanaf woensdag ook waarschijnlijk mijn eigen autootje.
Heb nu 1,5 week mijn rijbewijs en had toch wel een auto nodig om op mn werk te komen

Het is een Volkswagen Polo Coupé 1,3i geworden met 40 kw (55pk) uit 1991
De auto heeft nog maar 105.000 op de teller staan en is eigelijk nog in goede conditie

Vandaag is hij door de APK keuring heen gekomen en hij wordt nu verder 'rijklaar' gemaakt

Lijkt me toch geen slechte auto als eerste auto en als 18-jarige:)
Foto's zijn helaas een beetje wazig, mijn moeder weet niet goed hoe ze met dat ding moet omgaan en had de macro-stand nog aan staan, ik was er zelf niet bij omdat het een verrassing van ze was (auto heb ik gekregen:o)

Foto's:D
DSC02423.jpg

DSC02426.jpg

DSC02427.jpg
 
@ Cruiser(zx-cruiser) Blijft een mooie auto,ben zelf lid van de ax-club en de 205gti club.
Mijn officiele dagelijkse rit is;
Foto-IGZGPWEF-1.jpg

Foto-N6WARY6P-1.jpg


Maar hij staat nu allen bij de garage voor een ander;
Foto-SAGCLLD8.jpg


Dit is een 1.9 i.p.v. een 1.6 die er nu in hangt.
 
Hey ja een bekende ;) Opvallende conversie, meesten doen toch meteen Mi16 of TCT.

Klopt,maar de auto kost al genoeg geld haha. Vorig jaar gekocht voor 450,- en al het geld aan onderdelen erbij plus de motor zit ik op ruim 2600,-. Dus om dan een 16v te kopen die tussen de 750,- en 1500,- kost is iets teveel van het goede,en nu heb ik een blokje met nog geen 100.000 km.
 
Sinds begin februari heb ik mijn Mazda 323F1.5 verkocht en een andere gekocht.
Ik wilde hetzelfde type blijven rijden alleen wat meer PK's.
Dus het werd een 2.0L 24V V6 GT.
Wat rijd dat toch heerlijk soepel zeg in vergelijking met een 4 cilinder.
De oude op de voorgrond.
IMG_2643.jpg


De 1.5 en V6 gebroederlijk tegenover elkaar.
IMG_2645.jpg


De achterkant van de V6
IMG_2646.jpg


Het ronkende hart van de V6.
IMG_2648.jpg
 
Ik rij tegenwoordig in een spiksplinternieuwe bedrijfsbus van het merk LDV.
Wat een mooie bus is dit,zeg!
Bijna fulloptions,airbag,electrische spiegels en ramen,airco en radio/CD speler.
Met de turbocompressor rij ik heerlijk in de rondte.Wat een mega bus.
Hij is weleens waar van de zaak,maar ik mag het beschouwen als m'n eigen wagen.
Van m'n baas kreeg ik sidebars,spatlappen en straks komt er een armsteun in.
Hier wat foto's van deze Engelse bus.
gr Marcel.
LDVMaxus013.jpg

LDVMaxus015.jpg

LDVMaxus016.jpg

LDVMaxus017.jpg
 
Ik heb hier danig een luxe probleem....

Privé rijdt ik in deze sloep:

omega1.jpg

omega4.jpg


Riant voorzien van alle denkbaar mogelijke opties, voor een Opel uit 2002 dan ;) 2.5 DTS 24klepper 6cilinder lijn turbodiesel motor van BMW gekoppeld aan een sportautomaatbak :thumbsup:

Daarnaast rijdt ik voor de zaak ongeveer 3 keer zoveel kilometers in een auto als deze :
800px-VW_Golf_IV_Variant.jpg


Mijn vrouw heeft deze :

abt-seat-ibiza-titel.jpg



Dan hebben we deze nog, momenteel geschorst dan ivm tijdsgebrek niet gebruiken :

bmw_bym.jpg


En tot slot heb ik deze ook nog :
150CC 4tkt 1cilinder.

Mijn legaal opgevoerde brommertje voor boodschapjes verkeer.
Met z'n 130km/h niet geschikt voor de snelweg ;)

dylan150-02b.jpg
 
Met z'n 130km/h niet geschikt voor de snelweg ;)/QUOTE]

Waarom niet ?


Nou ik vind het wel prettig om op de motor sneller te rijden dan het overige verkeer, hoeft niet eens veel te zijn als ik maar sneller ben.
Op dit ding wordt je op de snelweg om de haverklap ingehaald, en geloof me dat is NIET veilig.
Die 130km/h is namenlijk met wind in de rug, berg af en kroeg in zicht ...
Zo op vlakke grond haal ik net de 110....
 
Voor dagelijks gebruik deze:

Foto-X8FHYOLA.jpg


Vw Corrado G60. Afgelopen maanden bezig geweest deze technisch weer in goede staat terug te brengen en zo'n beetje alles vervangen inclusief de motor. Die is een beetje gekieteld en zit met zijn compressor (glader) ergens rond de 190 pk. Maar ik moet nog een vermogenstest doen;)
Hij is bijna helemaal uit elkaar geweest.

Dan voor de hobby erbij:
Foto-3I747XLE.jpg


Een Mazda RX-7 met rotatiemotor (wankelmotor). 1300 cc en 150 pk standaard:cool:. Ik rij er in principe alleen maar in clubverband en op zonnige dagen mee. Is ook niet de allerzuinigste met 1 op 7 gemiddeld.

Ben met beide wagens klaar dus maar een electro vliegtuig gekocht;)
 
Voor mijn werk(en dus dagelijks ;) ) rij ik een Vito 111Cdi Executive

En in het weekend deze:

2.jpg



2.jpg
3.jpg



3.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik rij hier mee rond

331632697.jpg


foto004-6.jpg


Opel Astra GSi C20 XE (2.016v) 150pk
morgen gaat het blokje er uit en komt er een Y32SE in (3.2V6) 218pk (standaard)
als ik er klaar mee ben hoop ik zo'n 250/260 pktjes te hebben
 
rieen

Aangeschaft voor de hobby, omdat moeders ergens anders heen wil als ik ga vliegen....

Een bloedrode Piaggio Ape P2

Maar ja nu de foto's hé ?
 
Voor mijn werk en privé rij ik in een Ford Focus Futura

(afbeelding even geplukt van het www ;))
12341523.gen.jpg


En dan heb ik ook nog een Kawasaki ZZR-600 uit 1991, dit is een andere hobby van mij :p

zzruitlaat006.jpg


zzr4.jpg
 
Back
Top