In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Dagelijks vervoer: Alfa 156 JTD

156_met_eibach.jpg

Hobby vervoer welke te koop staat: Alfa 155 V6

155-06.JPG

:proost:

al sinds een maand in het bezit van mijn rijbewijs (voorlopig) en hier dan mijn wagen:

peugeot partner 1.4 diesel quicksilver edition

46497852jl7.jpg

supper chille kar, veel ruimte binnen, comfortabel, en genoeg opties :p

wij hebben :
ford mondeo
fiat cinquecento
1 mountain bike
4 normalen fietsen waar ik elke dag gebruik van maak :)
1 kranten fiets voor het werken waar ik me geld mee moet verdienen
:-)

eerste helft van de rit:
dubbeldekker.jpg

oude dubbeldekkertrein, richting breda.

tweede helft:
ontspoorde_trein_25753b.jpg

oude duitse nachttreinen, door naar Eindhoven. Meestal in iets betere staat dan op deze foto, maar kon geen betere vinden van dit type.

Terug Vice Versa :p

heb een oud brommertje staan, een Batavus Mot-o-Mat. Tweeversnellingen automaatje uit 1960 ofzo. Foto:
16798116.jpg

reed vroeger een hele mooie Yamaha Aerox met zelf gepolyesterde kappen en dergelijke, maar die is sinds een jaartje verkocht.

hoofdvervoer is nu de Fiat Panda van mn moeder, een automaat welteverstaan, voor de luie rijder :D

(foto's allemaal onbeschaamd via Google gejat)

Laatst bewerkt:
http://img.2dehands.nl/f/view/16798116.jpg[/IMG]

reed vroeger een hele mooie Yamaha Aerox met zelf gepolyesterde kappen en dergelijke, maar die is sinds een jaartje verkocht.

hoofdvervoer is nu de Fiat Panda van mn moeder, een automaat welteverstaan, voor de luie rijder :D

(foto's allemaal onbeschaamd via Google gejat)

Volgens mij kom je daar niet ver mee, want de achterband is lek;)

mvg Bram

Laatst bewerkt:
Volgens mij kom je daar niet ver mee, want de achterband is lek;)

mvg Bram

klopt helemaal. Dit is dan nog een foto van 2ehands, maar mijne staat er op het moment in nog meer delen bij...

toch is het een leuk brommertje. mn schoonvader heeft hem in 1960 ofzo gekocht, en ik heb hem 2 jaar geleden van hem gekregen. Hij is nog van super goede kwaliteit, alleen ik ben hem nu grondig aan het schoonmaken.

sinds vorige week een Opel Signum, 1.9 CDTI Edition
van juli 2007, met 13.700 op de klok
Rijdt toch ff een stukje beter dan de Astra H Station die ik hiervoor had :):):)
a9d1_27.JPG

aa0e_27.JPG

Die Bruine rijdt in een VW T4 151pk TDI aangepast voor rolstoelvervoer (oudste van 2 zoons)
1212613517.jpeg
http://iloapp.bhattoe.net/data/t4/images/1212613517.jpeg
Daarnaast heb ik een hobby Golf Cabrio uit 1979 gekocht die voor 50% gerestaureerd moet worden 16v KR blokje met een probleempje. Ik moet daarbij vermelden dat ik een Cabrio oerlelijk vind en de Golf 1 (gesloten) al zolang ik me kan herinneren een gave bak vind.
1219659768_resized.jpg

Als het weer en de tijd het toelaat dan stap ik op mijn Ducati 996. Ik weiger om die te verkopen (10.000km in 4 jaar - wegens omstandigheden ook wel).
Mijn auto van de zaak heb ik ingeleverd nadat deze was gestolen en terug gevonden in Litouwen! Dit was een witte Octavia Combi RS.
Nu ga ik dagelijks op een Yamaha Beluga 125cc scootertje uit 1986 naar werk.
1228661586_resized.jpg

Deze is ter vervanging van mijn belastingvrije Beluga 80cc uit 1983 nadat de uitlaat was afgebroken (te koop/ruil!). Geen zin meer in, uitgehobbyed. Wel goedkoop, € 28,- per jaar verzekering en basta :D
1228661459_resized.jpg

Ik rij al 4 jaar in deze Ford Transit 125 T300 .

Omgebouwt voor vliegtuig transport + bewaking . :D

67384950f21698f19.jpg

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja een topic die voor mij een andere hobby en interesse is...

Ik rij met een BMW X5 (E70) 3.0d van 2008 in zwart en gisteren zijn we de nieuwe ride van het vrouwke gaan halen: Mercedes C200 cdi Avantgarde met AMG-pakket in het WIT...

mooie bus ,en ook nog bij weetje wel.com
remke

Die Bruine rijdt in een VW T4 151pk TDI aangepast voor rolstoelvervoer (oudste van 2 zoons)
1212613517.jpeg
http://iloapp.bhattoe.net/data/t4/images/1212613517.jpeg
Daarnaast heb ik een hobby Golf Cabrio uit 1979 gekocht die voor 50% gerestaureerd moet worden 16v KR blokje met een probleempje. Ik moet daarbij vermelden dat ik een Cabrio oerlelijk vind en de Golf 1 (gesloten) al zolang ik me kan herinneren een gave bak vind.
1219659768_resized.jpg

Als het weer en de tijd het toelaat dan stap ik op mijn Ducati 996. Ik weiger om die te verkopen (10.000km in 4 jaar - wegens omstandigheden ook wel).
Mijn auto van de zaak heb ik ingeleverd nadat deze was gestolen en terug gevonden in Litouwen! Dit was een witte Octavia Combi RS.
Nu ga ik dagelijks op een Yamaha Beluga 125cc scootertje uit 1986 naar werk.
1228661586_resized.jpg

Deze is ter vervanging van mijn belastingvrije Beluga 80cc uit 1983 nadat de uitlaat was afgebroken (te koop/ruil!). Geen zin meer in, uitgehobbyed. Wel goedkoop, € 28,- per jaar verzekering en basta :D
1228661459_resized.jpg

Back