In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
en achter die ds een mooie aanhanger

remke

das waar ja!! ik gebruik hem nog steeds en de extra staat er ook nog altijd in.
wat remke bedoelt is mijn vliegtuig aanhanger, dit is een begravenis aanhanger uit 1969.
deze aanhagers weren toen gebruikt in duitsland inplaats van een lijkwagen.

DSCF2844.jpg

DSCF.jpg

DSCF2465.jpg

DSCF2850.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ja, zoals hij hier op de foto staat was hij nog niet helemaal af, de deur is eruit omdat ik er mee bezig was het raam en de binnenbekleding erop te zetten.

dit was een paar week geleden, momenteel is hij klaar, en rijd ik er mee.
heb er anderhalf jaar aan gewerkt, (niet continue) en hem destijds voor 500,- in frankrijk gekocht,
zonder motor en zonder binnen bekleding, nu zit er nee geriviseerde 2300 motor in, nieuw leren interieur, en is hij van de grond af opgebouwd.

Het is hier wel magertjes zeg beetje jammer heb 34 pagina's door gekeken en ben er 1 tegen gekomen die leuk is.

Het is hier wel magertjes zeg beetje jammer heb 34 pagina's door gekeken en ben er 1 tegen gekomen die leuk is.

ach... ieder z'n smaak. :)

ik ben erg blij met de Golf 3 vr6 die ik op het moment rijdt. heeft weliswaar al 200 000 kilimeter gereden, en is uit '92, maar ben nog geen andere auto tegen gekomen die ik zo fijn vind rijden.
( 30km/h in de 5 is geen probleem, 120 in de 2 ook niet. lekker schakel lui die auto. )

Gisteren een beugel van het schuifdak gebroken. :( meteen even naar de sloop gegaan, een schuifdak, helemaal compleet. uit een golf 3 uit 1994. (is al een iets nieuwere generatie zelfs) op kunnen halen voor 40 euro.
Daar kan ook geen nieuwe auto aan tippen. :D

Het is ook geen draadje wie het mooiste voertuig heeft!

Hoewel ik wel het idee heb dat vooral mensen met een beetje mooie wagen zich durfen te laten horen. Veel roestbakken heb ik nog niet gezien, maar die zijn er wel :) Dus laten die mensen zich ook eens horen!

Ludo

ik rijd zelf met een Ibiza 90pk tdi en sinds kort een Cagiva mito ...

En wie weet miss binnekort met een 748 of 996 ;)

Ik rijd om mijn vliegertjes naar het veld te krijgen een Trabant 601S kombi uit 1990, veel rook weinig roest.

Zal even op zoek naar een nette foto

nice combi nô :p

DSC06473.jpg

Laatst bewerkt:
Back