Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die Bruine rijdt in een VW T4 151pk TDI aangepast voor rolstoelvervoer (oudste van 2 zoons)
http://iloapp.bhattoe.net/data/t4/images/1212613517.jpeg![]()
Daarnaast heb ik een hobby Golf Cabrio uit 1979 gekocht die voor 50% gerestaureerd moet worden 16v KR blokje met een probleempje. Ik moet daarbij vermelden dat ik een Cabrio oerlelijk vind en de Golf 1 (gesloten) al zolang ik me kan herinneren een gave bak vind.
![]()
Als het weer en de tijd het toelaat dan stap ik op mijn Ducati 996. Ik weiger om die te verkopen (10.000km in 4 jaar - wegens omstandigheden ook wel).
Mijn auto van de zaak heb ik ingeleverd nadat deze was gestolen en terug gevonden in Litouwen! Dit was een witte Octavia Combi RS.
Nu ga ik dagelijks op een Yamaha Beluga 125cc scootertje uit 1986 naar werk.
![]()
Deze is ter vervanging van mijn belastingvrije Beluga 80cc uit 1983 nadat de uitlaat was afgebroken (te koop/ruil!). Geen zin meer in, uitgehobbyed. Wel goedkoop, € 28,- per jaar verzekering en basta
![]()
Of moest je even volgas op de weg daar![]()
(maar onze smaken verschillen volgens mij)
ons weekend-speeltje:
090316130549.flv video by philip-oomkens - Photobucket
290 op een 70km/h weg
090316125947.flv video by philip-oomkens - Photobucket
![]()
Helaas is de koppakking stuk en de reparatie gaat me bijna €1000 kosten
Helaas heb ik daar de ruimte niet voor (woon 2 hoog) noch de kunde, dus dan houd dat snel op. Als ik het zou kunnen zou ik het zelf doen, geloof me. Zo een auto groeit toch aan je ook al is het een oude roestbak.
En het is nu in een stadium dat als je de radiator bijvult, de motor aanzet en nog geen 5 km rijd ALLE vloeistof uit de radiator is.
De 107 kan ik leasen inclusief graties tanken voor iets meer als €90 netto de maand dus geen slechte deal. Kunnen we rustig sparen voor een nieuwere![]()