In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
hier moet je 17 zijn en een paar uurtjes met de rijschool doen
en binnenkort word ik toch 17 dusja :cool:
:lol:

Ik kan hier als hollander wel een opmerking op maken maar dat doe ik dus maar niet ;)

Pas je wel een beetje op, die karretjes kunnen echte gifkikkers zijn.:cool:

Zeker peet, Maar niet zo vaak. Meestal als er wat mis is, ha ha. Mijn pa zit er wel vaak op hij heeft dezelfde, staat ernaast op de foto. Hij is zijn hele leven al volvo gek. ;) Dat rode monster ziet er gaaf uit een T-5 neem ik aan, en ook getuned?

Groetjes, Tijn

is een R tijn, 250 PK en 330 Nm in stage 1 wil m op 330 Pk en 380 Nm hebben, veel meer vind de automaat niet fijn... loopt nu ongeveer 245 Kmh en is eigenlijk al te gek....

Niet van zulke foto's plaatsen hoor. Straks krijg je weer van die reacties in bepaalde draadjes over de prijzen in Nederlandse modelbouwwinkels en het soort huis waar de eigenaars ervan in woont ;)

euh.... dit was alleen voor de foto.... als je al in een 14 jaar ouwe volvo moet rijden mag je raden waar ik woon... in een crappy 2 kamer appartementje...

Fiat 500 1.2 Sport :-)

658395947_6_kckp.jpeg

Zo, de komende 5 jaar (mits geen vroegtijdig ontslag) ben ik gezegend met een Renault Megane Estate 1.5 DCi met een 66kw sterke motor. Heb hem net een week en helaas ook al parkeerschade door een ander veroorzaakt, gelukkig een briefje van een getuige die 2 jongens er vandoor zag gaan na de aanrijding en mag ik hem weer spoedig bij de garage stallen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is mijn autotje een suzuki swift mk1 Gti s6(een van de laatste in nl)
101pk op 750 kg dus hij wil wel
78980704.jpg

Ondertussen zit er een rolkooi ingelast (op de foto staat hij er los in)
Achterbank is er uitgehaald en hier zijn 3 versterkers 1 sub en 2 speakers voor in de plaats gekomen en voorin heb ik nog 2 speakers en 2 tweeters

Een '89 Austin Metro 1300 ;
IMG_0029-2.jpg

Ik ben nog effe aan het lessen, heb de auto afgelopen 7 maanden opgeknapt maar hij is dus nog geschost. Binnenkort is dit de auto voor dagelijks gebruik, de '86 Mini is mijn volgende projectwagen :D

Laatst bewerkt:
rijdt niet goedkoop nee zit op 20ltr per 100km gemiddeld
en hij weegt ook wel wat 1700kg.

maar voor een tank rijdt het best vlot.

koop je daar een v8 voor dan.
mijn 6 cilinder die ik hier voor had reed ik veel harder mee.

nu cruise ik meer, en met die andere sporte ik mee ;)

al is het wel eens leuk als er een gti/gsi of ander klein snel autotje
het snot voor zijn ogen terijden :)

nope gas is om op te koken ;)

verbruik komt door dat er veel door de stad gereden wordt.
snelweg is het een stuk goedkoper.

vind de v lekkerder rijden dan de lijnmotor, maar heeft bijde zijn charme. ;)

Back