Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan zoude die er moeten komen.er zijn geen internationale regels
Okidoki@sleurhutje (en andere bouwers)
CG ligt op 10-15 mm van de voorlijst van de vleugel, Dat lijkt erg voorlijk maar de vleugel heeft wat pijlstelling.
Wat is trouwens je echte naam? ;-)
@plaaggeest:
En probeer niet op elke slak zout te leggen als mensen hun nek uit steken om iets te organiseren waar mensen wat lol mee proberen te hebben.
Bedankt allemaal voor de leuke en nuttige vragen en opmerkingen.
Mijn insteek zou zijn om gewoon te beginnen met wat we nu hebben aan regels. En daar de resterende twee wedstrijden wat ervaring mee op te doen. Ik denk dat het vooral leuk moet zijn. Rond de palen vliegen met een aantal mensen in een heat is gewoon leuk om te doen.
Toevoegingen zouden kunnen zijn dat we een lijst met toegestane motoren maken. Waarbij miz ook een lage prijs een factor moet zijn. Dus kom maar op met de adviezen, daar help je de anderen ook mee.
Voor de die-hard pylon racers is de ingeslagen weg misschien niet helemaal wat zij willen. Maar wie weet ontstaat er uit het indoor gebeuren een kennismaking met de buiten pylon klasse.
Wellicht kunnen we ook voor volgend seizoen dan een 'unlimitted' klasse opzetten.
We moeten dan wel uitkijken dat we niet nog meer vloeren van sport hallen gaan perforeren ;-)
Ik zal de gestelde vragen/opmerkingen even met wat mensen bespreken en zien of we e.e.a. iets kunnen aanscherpen....
Thx
Hehehe, rustig aan hoor. Vanwege mijn ADHD hoef jij je nog niet te haasten.Ik zal zo ff zorgen dat er wat foto's van die van mij komen te staan.
Geef me een half uurtje
Zo plaaggeest, steek deze maar in je zak!
Ik denk dat daar de kracht ligt van dit modelletje. Gewoon vliegen met eenheidsworst zodat het close racing wordt. Dat levert gelijk meer spektakel voor de toeschouwers op (en een uitdaging voor de piloten) want één van de regels stelt toch zeer duidelijk dat "rubbing" geen enkel bezwaar is.met voorgeschreven motor, accu en prop, allemaal dezelfde modellen is ook zo saai. Met dit soort regels kan zelfs het langzaamste model winnen, dat gebeurde in 2004 trouwens regelmatig.
Zo hey, dat is snel. Hij is nog niet gespoten hoor. :rolling: Hier heb ik voldoende aan.foto's (morgen maak ik wel detail foto's)
.......
Nu jij depron 'wielen' hebt, zou ik die iets verstevigen, denk gewoon een dubbel strookje op die twee 'armen' die naar de vleugel gaan.
Jou vervolg antwoord geeft duidelijk weer wat jou bedoeling is, anderen het werk laten doen en dan als SC met de eer gaan strijken, dat is mij al vaker opgevallen. Schijnbaar wil de SC kunstvlucht voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Ik zie niet in waarom, of mag je niet meer wijzen op dingen die allang hier in Nederland gedaan zijn door andere mensen.
Jou vervolg antwoord geeft duidelijk weer wat jou bedoeling is, anderen het werk laten doen en dan als SC met de eer gaan strijken, dat is mij al vaker opgevallen. Schijnbaar wil de SC kunstvlucht voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Dat WVR een "bestaande" klasse (aangepast of niet) nieuw leven in wil blazen vind ik overigens wel goed.
Denk dat als je wil meedoen om persé te winnen, je een verkeerd uitgangspunt hebt hierbij.