Indoor-helivliegen in Rotterdam!

Hoi jongens,

allemaal weer heelhuids (-dit geldt voor Niek slechts in beperkte mate...) thuis? Ik vond het wel een geslaagde avond, w.m.b. zeker binnenkort voor herhaling vatbaar met dezelfde bezetting ?!?!

Is die Salto Mortale van Niek niet toevallig op film vastgelegd :twisted: :proost:

Helaas.. Voor alle spectakel seekers op dit forum, heeft deze camera man het precies voor elkaar gekregen om geen enkele schade, crash of glij partij ;) op film vast te leggen.

Er zijn wel wat beelden van de resultaten van de crashes, maar verder wordt de film beperkt tot enkel succesvolle avontuurtjes.

Ook helaas dat het Basketvliegen geen officieel Olympisch Evenement is. IK had dan wel geweten wie er winnen zou ;) Volgende keer alleen even wachten met uit de basket halen totdat de camera loopt ;)

Misschien dat ik vanavond nog wat aan de film doe, maar durf even niets te beloven. Ben druk in mijn zender aan het rotzooien, dus weet niet of de tijd het toe gaat laten ;)

Marco.

Het was een hele gezellige avond...Leuke speeltjes gezien ;)

Volgende keer ben ik zeker weer van de partij. Ik zou heel graag ook een speeltje mee willen nemen...maar helaas, die heb ik nog niet :cry:

Remco

Met baskets wordt niet gerotzooid, verd... ;)!

Groeten, Ron, twee meter en één centimeter, voormalig center met een afgescheurde kruisband :(

ron van sommeren zei:
Met baskets wordt niet gerotzooid, verd... ;)!

Niks gerotzooid, keurige driepunter van Arjen!!! En die baskets hingen daar ook wel belachelijk laag.
Maar serieus, knap stukje vliegwerk van Arjen. Zo'n 1 meter 40 spanwijdte wordt opeens een gigantisch vliegtuig als dat in een gymzaal rondvliegt. Dus...petje af voor Arjen.

Cees Kraaijeveld zei:
Over een week of 3 weer??

Graag, prima :banana:

Corrien zei:
Zo'n 1 meter 40 spanwijdte wordt opeens een gigantisch vliegtuig als dat in een gymzaal rondvliegt. Dus...petje af voor Arjen.

Dank, dank..... was trouwens echt een klein zaaltje voor een vleugelkistje... Wel leuk om eens in te vliegen, lijkt dat model ook eens erg snel... :twisted:

Kort samengevat:
-Erg gezellig geweest
-Prettig gevlogen
-Zeker voor herhaling vatbaar
-No1Uno's filmpjes zijn leuk om te zien, ik ben benieuwd naar de gemonteerde versie 8)
-Ik had zelf helaas geen camera bij mij en heb daarom in ruil maar enige inzet als figurant geboden op visueel materiaal van anderen... :oops: ;)

Cees Kraaijeveld zei:
Over een week of drie weer?

Tuuuuuurlijk. Zal ik deze keer voor de koekjes zorgen? Nog bijzondere wensen iemand? Wel redelijk blijven, graag!
Enne, ja Niek, ik heb mijn avatar veranderd.

Hee niek

WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S!!

hopenlijk duurt het niet zolang als jou foto's van indoor zeeland in november (die moeten nog steeds verschijnen)

hihihih
vincent

Back