Indoor-helivliegen in Rotterdam!

Ik weet wel dat als er nog een volgende keer komt, en ik toevallig wederom de avonddienst heb, dat er maar een vrije dag aan moet gaan ;)

1 keer missen is al erg genoeg ;)

Ik hoop wel dat mijn camera dan terug is, inclusief de tape van de eerste keer. Die ligt nog steeds bij JVC..... Maar hopen dat dat allemaal nog goed komt.
Zo niet volgende keer maar een nieuwe maken dan. Dus Cees... Wat denk je? Gaat het nog een keertje lukken?

Marco.

Hallo allen,

Ik wilde bij deze nog even bedanken voor de leuke avond en de hulp bij het air-borne krijgen van mijn picolotje. Ik ben van de week gelijk maar een ander centraalstuk gaan halen wat ik vondt het niet echt geslaad dat de rotor er steeds zonder m'n heli vandoor ging....
Ik hoop dat ik de volgende keer er weer bij kan zijn. Groeten IDIOT (Richard, meegekomen met Vinze)

Mag van mij wel (2) weekje vroeger!

Gister ging het hoveren redelijk
(getuige: Vince)

Ik heb dag dienst dan, dus ben erbij. Als ik mijn eigen camera nog niet terug heb, regel ik wel een andere. Ik heb in ieder geval een digitale video camera bij me. Hoe dan ook ;)

Marco.

Ja Niek same obstacels, en let in het vervolg ook op waar de op en afstapjes zijn.

de bedoeling is dat we uitsluitend met micro-helis vliegen, aangezien de zaal niet zo gek groot is en er geen veiligheidsvoorzieningen zijn; dus 500 gram lijkt me echt de grens....

De school bevindt zich aan de Haastrechtstraat 25 in Rotterdam-Lombardijen, tussen het politiebureau en NS-station Lombardijen; kijk eventueel ook op www.wartburg.nl

Verwar de school niet met het Albeda-college aan het begin van deze straat; er is voldoende parkeeruimte op het plein, ik zal er voor zorgen dat de zijdeur (in een nis rechts van de hoofdingang) open is vanaf ca. 18.45 uur

=

Hallo allemaal,

zullen we op woensdag 7 april het nog eens een keertje gaan proberen? Same time, same place...

Cees

:?: Klopt dit :?:

Als het allemaal lukt kom ik ook. :D

Toch jammer dat ik in groningen woon, daar doen ze nooit zulke leuke dingen :( En ik begin net leuk met mijn piccolo overweg te kunnen.... Tijd om te verhuizen ;)

@Eelco: Ja, dat klopt. Welkom.

@Tadango: tja.. dat is wel erg ver voor een paar uurtjes vliegen.

@Cees: Ik ben er ook weer. Mogen de vleugeltjes ook weer mee?? :twisted: Inmiddels wel voorzien van een extra helitje dus die komt ook mee...

7 april, dat komt mooi uit, ben weer vrij dus ik kom ook zeker weer een vlieg poging wagen. Wie weet wordt het nog wat.

Cees,

Ik ben ook weer van de partij. Heb net nieuw staartmotortje gemonteerd (zo'n hat met DD tail). Ben benieuwd of de staart nu stil wil hangen.
Zal ook de laptop met simulator (Reflex XTR) weer meenemen.

Greetz,

poerQwa (Marc)

Back