indoor watervlieg locaties

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door hannesie, 7 jan 2007.

  1. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    morgen is het weer indoorvliegen in delft(Q-indoor).Kom lekker vliegen met je watervliegtuig of heli op drijvers.Ga deze uitdaging aan en je zult zien dat het ontzettend leuk is hoe die vliegtuigjes of heli's vanaf het water opstijgen en ook weer landen.
     
  2. Dikke pech,
    De main Rotor Holder van mijn T-Rex is gebroken.
    Wie heeft er een over en komt morgen naar Delft?
     
  3. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    Ik mis nog wat nieuwe filmpjes Niek (ifo, pitts enz)
     
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    ik niet :wink:
     
  5. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    Woensdag 28 febr is het weer Q-indoor vliegen.dus ook watervliegen met shockflyer e.d . In het weekend van 5 en 6 mei gaat de hal ook open.Hiervan later meer info.
     
  6. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    De vliegtuigen bij Q indoor waren dit keer goed vertegenwoordigt.Ik heb er dacht ik zo zeker 8 geteld en ook het vliegen ging uitstekend.Soms waren er wel 7 kisten in de lucht en dat ging vrij goed.Hulde aan de helipiloten die in het 1/2 uurtje vliegtuigvliegen zich bij de ingang van de hal verzamelde om de vliegtuigpiloten vrij luchtruim te geven om lekker rond te fladderen.Ook het watervliegen ging weer lekker maar naar mijn mening mogen er nog meer waterkisten bij komen om lekker vanaf het water op te stijgen en te landen.Ik hoop dat degene die aanwezig waren het weer naar hun zin hebben gehad en de volgende keer ook weer zie.Als het goed is komt de volgende keer iemand vliegen die aan 4D vliegen doet.
     
  7. skyhigh

    skyhigh

    Lid geworden:
    24 apr 2007
    Berichten:
    1.355
    Locatie:
    Utrecht .
    zeker leuk idee 8)
     
  8. Daniël

    Daniël

    Lid geworden:
    9 nov 2003
    Berichten:
    1.163
    Locatie:
    Scheemda
    Hallo,

    Ik ben er klaar voor alleen jammer dat Delft voor mij net even te ver is.
    Maar wel een goed idee.

    [​IMG]

    Mvg,

    Daniël.
     
  9. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    Ik ben afgelopen zaterdag(28-4-2007)naar Oss geweest om de watervliegmeeting bij te wonen.Wat was dat megagaaf.Bekijk de foto's en filmpjes van deze meeting op het draadje bij het watervliegen
     
  10. skyhigh

    skyhigh

    Lid geworden:
    24 apr 2007
    Berichten:
    1.355
    Locatie:
    Utrecht .
    snowworld 8)
     
  11. jitze

    jitze PH-SAM

    Lid geworden:
    9 apr 2007
    Berichten:
    3.239
    Locatie:
    Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles
    Even iets heel ouds omhoog halen omdat het er zo leuk uitziet.

    Hans: ooit nog verder gegaan hiermee?
     
  12. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    Hoi Jitze,
    wat het indoor watervliegen betreft niet meer!
    Degene die dat daar organiseerde is er een paar jaar mee gestopt omdat het alleen maar verliesgevend was en het animo steeds minder werd!

    Wel doe ik af en toe aan het buiten watervliegen en hoop dit jaar er weer bij te zijn in april als het meezit!
    Het is voor mij n.m.l alweer een tijdje geleden(zo'n 1,5 jaar) dat ik voor het laatst watergevlogen heb.

    Nu je dit draadje omhoog gehaald hebt ben ik wel nieuwschierig waarom je dit omhoog gehaald hebt!
    Ben je van plan iets te gaan organiseren wat indoorvliegen betreft?


    Mvgr hans
     
  13. jitze

    jitze PH-SAM

    Lid geworden:
    9 apr 2007
    Berichten:
    3.239
    Locatie:
    Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles
    Afgelopen winter vaak thuis gezeten met het gevoel: 'ik wil vliegen maar het weer zit niet mee.'
    Daarom was ik op zoek naar een lijst met indoorlocaties. Die lijst kon ik niet vinden hier, maar toen kwam ik wel dit topic tegen.

    Ik ben nu in Dordrecht geschikte locaties aan het zoeken. Mocht een zaal niet lukken dan gaan we een zwembad proberen! :p
     
  14. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  15. jitze

    jitze PH-SAM

    Lid geworden:
    9 apr 2007
    Berichten:
    3.239
    Locatie:
    Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles
    die lijst had ik wel doorgekeken Nando, maar het lijkt mij dat er vaker indoor gevlogen word dan alleen op die tijden en locaties?
     
  16. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Uhm, niet veel vaker, nee. (zover ik het weet)
    Niet wat toegankelijk is voor iedereen. Het is iig de bedoeling dat alles er staat.
    En de kans dat je iets op het forum vind wat er niet op staat is zeer klein. (alleen die indoor-skatebaan heb ik er niet opgezet, elke dinsdag avond geloof ik, dat werd me te veel. Zal ik volgend jaar apart erbij zetten als er zoiets is.)

    Er zijn wel trainingen die er niet op staan, maar das 1 kist tegelijk. Meer dan 3-4 vliegers wil je dan niet hebben.
     

Deel Deze Pagina