Inkoopactie F5B model?

Tatatatataaaaaaaaaaa..

ze staan klaar voor verzending (dus een weekje later).
Ik moet het geld overboeken naar Nan, dus zal vanavond of morgen iedereen een mailtje sturen met mijn gegevens.

Eindelijk!!

GJ

Ik zit nog op 1 betaling te wachten, de doos met modellen schijnt klaar te staan want ze kunnen geen foto meer maken, dat heb ik namelijk gevraagd.

GJ

Gewoon laten komen, lijkt mij sterk dat je er mee blijft zitten en wel zo netjes voor degene die allang betaald hebben;)

Hmmm iemand niet betaald? Is maar een klein wereldje...

Spare parts zijn vast ook handig...
En anders maar met 'verdienste' op RC-Network?
Want zo 'custom build' zijn de kisten wel..

Of wil je het leed delen? Roept u maar!

Laatst bewerkt:
Gewoon laten komen, lijkt mij sterk dat je er mee blijft zitten en wel zo netjes voor degene die allang betaald hebben;)

Als iemand, zonder eigen gewin, zo`n aktie opzet ( met waarschijnlijk vele uren werk en moeite om kleurtjes ed ) vind ik t niet meer dan normaal dat diegene
wacht met betalen totdat alle centjes binnen zijn! Jammer voor diegene die al betaald hebben.

Gr Frank

Ik heb de betaling overgemaakt, mochten de modellen binnenkomen en die ene persoon nog niet betaald zijn dan heb ik er al een nederlandse gegadigde voor en ook 2 duitsers en een oostenrijker hebben interesse. (nee niet Rudi F.)

GJ

Beetje omgedraaide wereld vind je niet Frank? het feit dat GJ hier meld dat een perzoon nog steeds niet betaald heeft zegt genoeg denk ik ;)

Gr,

Mario

Als iemand, zonder eigen gewin, zo`n aktie opzet ( met waarschijnlijk vele uren werk en moeite om kleurtjes ed ) vind ik t niet meer dan normaal dat diegene
wacht met betalen totdat alle centjes binnen zijn! Jammer voor diegene die al betaald hebben.

Gr Frank

Blijf t lullig vinden voor GJ ! Persoonlijk zou ik er van balen, maar ach zo zit ik in elkaar.

Dit gezegd hebbende: Laat de Enigma`s maar komen.

Gr Frank

Mario, hoe bedoel je dit?

""Beetje omgedraaide wereld vind je niet Frank? het feit dat GJ hier meld dat een perzoon nog steeds niet betaald heeft zegt genoeg denk ik ""

Ik leg er zelfs iets op toe want de prijzen zijn niet helemaal wat ze belooft hebben, transport was al 30 euro meer dan verteld werd.
Dit was dus ook de laatste keer dat ik zoiets gedaan heb, veel te veel gedoe.

GJ

Niks naar jou toe GJ ;)

Was meer bedoeld dat als die persoon nu nog niet betaald heeft het logies is dat zijn kist naar een ander gaat omdat jij ook verder moet en de andere graag hun Enigma willen hebben zonder verdere vertragingen.

En lullig van Nan dat ze nu opeens met andere verzendkosten komen, laat maar weten wat het verschil is, leg het er zonder problemen bij.

Gr,

Mario

Ik heb veel overuren gemaakt door in een hotel te slapen voor mijn werk, dus dat beetje extra geld lig ik nu niet wakker van.
En het model gaat naar de eigenaar die hem besteld heeft, kreeg vanmiddag de bevestiging.

Nou kan ik waarschijnlijk nog een paar Castle Creations 180 regelaars kopen, 210 euro per stuk voor F5B wedstrijdvliegers.
Geschikt tot 5S 300A maar er mag geen modificatie aan gedaan worden anders kan je hem zo de prullenbak in gooien (garantie vervalt dan en er is niets te regelen met de importeur).
Als je interesse hebt stuur me maar even een PB.. dit is alleen voor wedstrijdvliegers, je betaald 250 euro en na 2 meegevlogen wedstrijden (NL, Benelux of Eurotour) krijg je 40 euro retour.

GJ

GJ, das wel grappig.

Ik ben reeds door mijn 50 setjes onderdelen heen voor de modificatie.

Mensen die nu nog een modificatie willen moeten eerst wachten tot er weer 10 regelaars klaar liggen.

Overigens vraag ik nu ook 25 euro all in want het kost mij elke keer een half uur werk en dan nog langs het post kantoor.

Gr, Jos

En de eerste is al stuk... hoorde ik..

Maar ik praat gewoon de importeur na, ik kan hem wel terugsturen, dan moet je gewoon een nieuwe betalen.
Daar hebben ze me vorige keer al voor gewaarschuwd.
Verder heb ik daar geen mening over.

GJ

Dat is nu ook duidelijk.

Standaard 125/180 CC = garantie

Gemodificeerd2 125/180 cc = geen garantie

Iedereen weet waar die aan begint.

Back