Inkoopactie: lagers T-rex 450SE, 450X/XL en T-rex 600

Mede door het mooie weer van het afgelopen weekeinde ben ik er niet aan toe gekomen om de lagers al te bestellen en iedereen te mailen met de gegevens. Maar toen ik er net aan wilde beginnen kwam ik er tot mijn schrik achter dat ik momenteel even geen creditcard kan gebruiken, die van mijn vader is namelijk ingeleverd en mijn moeder krijgt binnenkort dus een nieuwe die op haar naam staat. Dus helaas KAN ik nog niks bestellen... :|

Kortom, de de actie loopt nog even tot nader order door... Ik hoop toch wel binnen een week of maximaal 2 weer een CC te hebben zodat ik het een en ander kan bestellen...

Voor de liefhebbers (en als je ze echt nodig hebt) is er wel 1 setje t-rex 600 lagers beschikbaar nog uit de vorige inkoopactie.

Cheers,

Richard

heej richard,

als je dat setje lagers voor de t-rex600 nog hebt heb ik wel interesse!!
ik krijg mijn t-rex600 binnekort binnen en ik wil alle lagers meteen vervangen onder het bouwen.

groeten remie

PB verzonden aan Remie, laatste setje T-rex 600 lagers is weg...

Als iemand nog lagers wil... nu is de tijd om nog te mailen, zodra de nieuwe CC binnen is ga ik iedereen persoonlijk benaderen en dan gaat het allemaal weer rollen.

Cheers,

Richard

De inkoopactie start NU weer...

Als het goed is heeft iedereen die interesse heeft getoond een email gehad met daarin de betalingsgegevens, heb je deze NIET ontvangen.. dan sta je niet op de lijst, gaarne dan nog even mailen naar richarddijkgraaf at hotmail.com zodat je alsnog deze mail kan ontvangen.

Mensen die op dit moment als nog mee willen doen, dat kan... maar ik wil liefst binnen 2 dagen gaan bestellen, dus je zult erg snel moeten zijn!

Groetjes,

Richard

De inkoopactie start NU weer...

Als het goed is heeft iedereen die interesse heeft getoond een email gehad met daarin de betalingsgegevens, heb je deze NIET ontvangen.. dan sta je niet op de lijst, gaarne dan nog even mailen naar richarddijkgraaf at hotmail.com zodat je alsnog deze mail kan ontvangen.

Mensen die op dit moment als nog mee willen doen, dat kan... maar ik wil liefst binnen 2 dagen gaan bestellen, dus je zult erg snel moeten zijn!

Groetjes,

Richard

De inkoopactie is nu ECHT begonnen en meedoen kan NIET meer, ik ga vanavond alle lagers bestellen.

Ik had dit graag al een paar dagen eerder gedaan maar mijn laptop kreeg ineens kuren... dus ik moest even wachten tot ik weer thuis was.

Iedereen die meedoet hou ik op de hoogte via de email, heb je vragen dan kun je uiteraard ook altijd even mailen!

Groetjes,

Richard

Gisteren de lagers van de 450 ontvangen nu nog de lagers van de 600, alvast bedankt.

Groeten, Rob.

Back