Mede door het mooie weer van het afgelopen weekeinde ben ik er niet aan toe gekomen om de lagers al te bestellen en iedereen te mailen met de gegevens. Maar toen ik er net aan wilde beginnen kwam ik er tot mijn schrik achter dat ik momenteel even geen creditcard kan gebruiken, die van mijn vader is namelijk ingeleverd en mijn moeder krijgt binnenkort dus een nieuwe die op haar naam staat. Dus helaas KAN ik nog niks bestellen... :|
Kortom, de de actie loopt nog even tot nader order door... Ik hoop toch wel binnen een week of maximaal 2 weer een CC te hebben zodat ik het een en ander kan bestellen...
Voor de liefhebbers (en als je ze echt nodig hebt) is er wel 1 setje t-rex 600 lagers beschikbaar nog uit de vorige inkoopactie.
Cheers,
Richard
Kortom, de de actie loopt nog even tot nader order door... Ik hoop toch wel binnen een week of maximaal 2 weer een CC te hebben zodat ik het een en ander kan bestellen...
Voor de liefhebbers (en als je ze echt nodig hebt) is er wel 1 setje t-rex 600 lagers beschikbaar nog uit de vorige inkoopactie.
Cheers,
Richard