Inschrijving 1e NK F3K wedstrijd in Nijmegen (Malden) gestart

De uitslagen

En bij deze de officiële uitslagen gecontroleerd door Helle en Loet.

MINI
Malden2009Mini.jpg

F3K
Malden2009F3K.jpg

groet,

Loet en Helle

Alle score's staan inmiddels ook op de site. Daar is ook het volledige ingevulde scoreprogramma te downloaden. Kan je mooi wat spelen met de score's.
Wat nu als ik in taak 3 toch niet opnieuw gestart was dan.............;)

Ja Theo, ik weet nou niet wat dat met jou en mid-airs is... Wordt het niet eens tijd voor een EPP DLG ofzo? haha ;)

wel leuk dat je een beetje kan bijbeunen in die files.. Maarja, als ik een beetje eerlijk blijf en wat mogelijkheden doorvoer kom ik heel misschien net in de buurt van Ray en THeo...
Das dus de doelstelling voor de volgende keer.
Ik ga nu even ook een beetje carbon aan de onderkant van de vleugel plakken, dan durf ik vast ook iets harder te gooien! hahaha

Mid-airs.. Of wat dacht je van wat er met die Stobel gebeurde dan.. En dan heb je het over een kist die 800+ euro kost. Persoonlijk zou ik daar toch echt wat nachten van wakker liggen. Je weet dat het kan gebeuren in een wedstrijd (en dan hoop je maar dat je er zo goed mogelijk vanaf komt!) maar als het aan mij ligt sla ik liever over ;)

Overigens ben ik blij dat ik de persoonlijke instelling " voor spek en bonen" heb zodat ik niet in de stress schiet als ik wat punten laat liggen (hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het wel aanstekelijk werkt!).. Zolang ik dikke lol heb zit het wel goed. Tsja, wedstrijdmentaliteit is bij mij ver te zoeken.. Hoewel ik natuurlijk wel mijn best heb gedaan. Maargoed, hoe moet je nou ooit in de buurt komen van mensen als Jurgen?!

Nou, gek genoeg ben ik wel "in de buurt" van Jurgen geweest met de mini. Als ik me niet vergis heb ik zelfs een keer van hem gewonnen, maar zover reikt mijn geheugen niet meer...

Die stobel had ik ook zien gaan idd, maar wat was er eigenlijk gebeurd? dat had ik eventjes gemist... Ik zag ineens een toestel op de grond liggen met wat leek op een V-staart...

Wat er aan de hand was, geen idee (hij wilde er niet over praten denk ik, toen ik ernaar vroeg liep hij weg).. Maar die Stobel kwam als een baksteen naar beneden, dwars over het veld (op een meter of tien hoogte) en daarna halverwege een rol op de kop de grond in. Lag ineens stil.. Heel pijnlijk om te zien :(

:o Wordt ik nu al als doel gebruikt! Hahaha, ROFL.
Sietse, je hebt humor.
Ik hoop dat het niet als doel voor een mid-air is.....

"Waar zouden we zijn zonder humor?"

"Ook hier denk ik..."

En om mid-airs hoef je je niet al te druk te maken.. Ik heb geen andere vliegtuigen nodig om die van mij te slopen :rolleyes:

toepasselijke van Herman Vinkers:
De een is een schizofreen
Een derde is ad-rem
De vierde is mijn pappie
Hij werkt bij de KLM

Kijk, daar zweeft mijn Pappie
Ik buig mijn knietjes vlug
En vraag Ons Lieve Heertje
`Breng Pappie gauw weer terug`

`k Heb van Pappie en zijn vliegmasjien
Een enkel boutje slechts
Het was Pappies eigen schuld
Die Boeing kwam van rechts

Ik bad voor mijn pappie
Maar knielde iets te vlug
Want mijn pappie keerde
Nog nooit zo snel weer terug

`k Weet dat pappie nu een engel is
En elke dag nog zweeft
En komt een engeltje van rechts
Dan hoop ik dat pap voorrang geeft

Kijk, daar zweeft mijn pappie
Nog hoger dan de lucht
Toe, schenk hem, Lieve Heer
Een hele fijne vlucht

ik had op een gegeven moment het idee dat mijn blaster ook een mid-air doel was voor sietse.....ach ik heb in ieder geval weer wat te doen aan de twaspi.

Jurgen,

mooie foto's (ongelooflijk dat je daar OOK nog tijd voor had)!
Wat is de tijd tussen twee opeenvolgende foto's die tijdens de starts genomen zijn?

Bas

Laatst bewerkt:
mooie foto's jurgen! valt me mee hoeveel de staart van mn blaster uitbreekt na de start. toch erg leuk om zo te zien,,,, mag je vaker doen ;)

Wat is de tijd tussen twee opeenvolgende foto's die tijdens de starts genomen zijn?

De camera kan 6,5 foto's per seconde maken in high speed transport mode. Zolang de sluitertijd dus kort genoeg blijft (en dat was bij de meeste van deze foto's het geval), zit er ongeveer 150ms tussen iedere foto.

Laatst bewerkt:
mhh, mijn camera doet meer iets van 1 foto per 6.5 sec...
Wordt tijd voor een nieuwe geloof ik!

Prachtige foto's weer, Thnx Jurgen!

Back