Inschrijving 2e ronde NK te Odoorn

Datum: zondag 25 mei
Locatie: Modelvliegveld OLC, Achterweg 6 7874 Borger-Odoorn (Odoornerveen)
Kijk voor info en routebeschrijving op Home
Klasse: F3K en F3K-Mini vlgs. sectie 5.8 uit het KNVvL reglementenboek
Aanvangstijdstip: 10:45 H (briefing)
Tijdschema: het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt; er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.
Inschrijfgeld: € 7.00 voor KNVvL leden junioren betalen 3,50
Niet leden betalen € 22.00
Jury: wordt ter plaatse bekend gemaakt
Wedstrijdleider: Marcel Bonder

Bijzonderheden:
- Voorinschrijving met opgave van twee frequenties is verplicht. Inschrijven moet gebeuren voor 18 mei. Inschrijvingen die na die datum binnenkomen kunnen mogelijk niet meer deelnemen aan de competitie! Inschrijvingen richten aan:
Theo Schoorl theo.schoorl@zonnet.nl
Vermeld bij je inschrijving
Naam:……………………………………...
Neemt deel in klasse……………….
Frequenties……………………………..
KNVvL lid ja/nee
KNVvL lidmaatschapsnummer.......
Bezit zweefbrevet ja/nee
- Informatie over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd kan verkregen worden via telefoonnummer 06-19891511 vanaf zaterdag 24 mei 18.00h.
- De wedstrijd gaat niet door indien de te verwachten windsnelheid meer dan 9 m/sec. zal zijn of het neerslagpercentage groter is dan 70%
- In afwijking van het reglement zal er geen zenderinname plaatsvinden. Voor het inschakelen van de zender zal men eerst de betreffende “frequentie-knijper” op de antenne van zijn zender moeten hebben! Indien mensen zich niet aan deze regel houden behoud de wedstrijdleider zich het recht voor deze mensen van verdere deelname uit te sluiten. (veiligheid)
- Bij meer dan 3 inschrijving in de miniklasse zal er een aparte ronde voor deze klasse gevlogen worden. Indien er minder mini’s inschrijven kunnen de mini’s deelnemen in de F3K klasse en zal er geen apart mini klassement plaatsvinden.
- De wedstrijdleiding heeft niet voldoende tijdopnemers. Die deelnemers die op dat ogenblik niet zelf in actie hoeven te zijn wordt verzocht mee te helpen in deze.
Wel zullen gevlogen en genoteerde tijden steeksproefgewijs gecheckt worden.
- De te vliegen taken zullen uiterlijk maandag 19 mei bekend gemaakt worden.

Verdere info over de wedstrijd zal verspreid/gecommuniceerd worden via het modelbouwforum en Start
Natuurlijk ben ik zelf ten alle tijden beschikbaar voor het beantwoorden van vragen
Tot 25 mei
De koffie staat klaar!
Theo Schoorl

Laatst bewerkt:
Deelnemers

F3K
Loet Wakkerman
Theo Schoorl
Arnold Kinds
Peter Aanen
Alex Hoekstra
Bart Rotteveel
Rob Kinds
Niels Meerdink
Goswijn Thijssen
Bas Breijer
Arjen van Vark
Arno Hacken
Raymond Esveldt
Gerrit-Jan Kuiper
Frans Bal
Sietse van Doorn

F3K-Mini
Robert Berends
Loet Wakkerman
Jaap Braam
Frans Bal
Hans Knippels
Jurgen Maassen
Rob Kinds
Sietse van Doorn
Wim Harwig
Theo Schoorl
Niels Meerdink
Bart Rotteveel

Laatst bewerkt:
Inschrijven kan nog steeds!!
Hoorde vanavond net van de voorzitter dat er die dag zowaar patat en hamburgers te verkrijgen zijn in de kantine.
Wat wil je nog meer.
Tevens hebben we een extra prijs voor de best gekwalificeerde houten mini. En, wordt er hard gewerkt om zelfs iedereen met een prijsje naar huis te laten gaan.

dus,dus,dus........inschrijven!!!!

tja theo
ik hoorde toch iets van iedereen prijs uit jouw mond vanavond ;)

doet er verder niemand mee van de OLC binnen de mini klasse?? :?

aanmelding

Nou zet mij ook maar op de rol bij de mini's. Ik vlieg op kanaal 75, voorkeur, uitwijken kan naar kanaal 80.

Groeten,

Hans Knippels

Kick

Je kan je nog inschrijven
* Vliegen op de mooiste en gezelligste lokatie in Drenthe
* Kantine met hapjes en drankjes aanwezig
* Gratis consumptie
* Iedereen prijs
* Prijs voor de best presterende houten mini (romp en vleugel houtbouw)
* Lekker kort gemaaid grasveldje
* Briefing pas om 10:45 dus je hoeft niet zo vroeg je bed uit
* Parkeren naast het veld zodat je niet een eind hoeft te lopen met je kist

theo,

kun je mij mischien uitschrijven bij de mini's.
ik heb de mimi klaar maar ten eerste is hij te zwaar geworden en ik heb de vleugel niet sterk genoeg gebouwd en hierdoor de vleugel doormidden getrokken.
moet nog een nieuwe vleugel gebouwd worden maar dat gaat nog ff duren, eerst volgende week examens.

alvast bedankt,

gr

@ theo

de minigroep is al iets groter nu wim erbij is, vliegen we met de mini in 1 groep of 2 groepen??

Bij de mini wordt er ook in 2 groepen gevlogen. Het zou mooi zijn nog een twaalfd deelnemer te kunnen noteren

Als het goed is hebben alle deelnemers de laatste info voor deze dag per mail ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het wel via een pb

nog geen mailtje ontvangen hier Theo.
Maar de vorige was ook om 1 of andere magische reden niet aangekomen dacht ik?

dat probleem had ik ook al dat er mail terugkwamen volgens theo, misschien zit het probleem bij jou theo?? ach, ik zie de mail wel verschijnen denk ik

Back