Inschrijving 2e ronde NK te Odoorn

Alle mail aan MSN en hotmailaccount worden geblockt door windows.
Ik zal morgen het nogmaals vanaf het werk sturen. Hopen dat het dan goed gaat.

Met de weersvoorspelling van Odoorn. Ziet er lekker uit voor zondag.
Je zet ons wel hard aan het werk, Theo.

Loet

odoorn.jpg

MMmmm aan het eind van de middag dikke bak regen en onweer althans dat zijn de voorspellingen momenteel.
We kunnen met z'n allen afspreken dat iedereen gewoon na 90 seconden binnen komt. Dan zijn we zeker voor de regen klaar.
Vlieg ik iedere taak wel 95 seconden 8)

Kom jongens, een beetje positiever. Voor Odoorn alleen nog maar een wolkje.
Het maakt blijkbaar uit wie de weersvoorspelling maakt.

2008-05-20_192433.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb de NOS weerman vandaag ook prachtig weer zien voorspellen zonder enige regenverwachting voor zondag. Ik zie het wel zonnig in :zon:

17 knopen...

Is er iemand die nog wat lood uit de dakgoot mee brengt? Doe maar een hele rol! We zullen het nodig hebben.

De voorspellingen veranderen haast met het uur.
Windfinder geeft nu 14 knopen aan en de meeste weersites 4bft. Niets aan de hand dus. Wat lood kan inderdaad geen kwaad.

Hmmm... is inderdaad grappig: wat is nu de voorspelling
Alleen Windfinder heeft al 2 verschillende voorspellingen voor zondag op 1 locatie:

De 7 daagse forecast zegt 's middags 14 knopen
Maar de 3 daagse superforecast zegt 's middags 17 knopen!

Ra ra wat is waar? We zullen het zondag wel zien :-D

Ik heb vanmiddag nog wat staan vliegen, oef wat een wind. En morgen schijnt het nog erger te worden. Ik vrees dat ik niet veel zal presteren.

Net nog een blunder gemaakt. De blaster lag op de strijkplank om te laden, stoot ik de strijkbout om. Natuurlijk valt hij op de vleugel. Daar zit nu een kleine scheur in.
7133483824bf50ccb.jpg

De scheur is ca 5 cm lang en begint 11 cm vanaf de wortel. De huid is niet helemaal door, maar er zit wel een duidelijke verzwakking. Zal ik hier morgen mee kunnen vliegen of moet er echt iets aan gedaan worden? (wat?? simpel glasmatje eroverheen?) Vanavond heb ik alleen geen tijd. En morgen met de 'blastalus' vliegen is ook niet echt een optie voor mij. Dit kist ligt me een stuk minder, en zeker met wind presteer ik minder met de tantalus vleugel (ligt denk ik aan mij, niet zozeer aan die vleugel).

Laatst bewerkt door een moderator:
Raymond,

Ik denk dat je er wel wat aan moet doen. Ik weet niet welk schuim voor de schalen van de blaster is gebruikt, maar het zou wel eens Rohacel kunnen zijn, als dat zo is kan je met een speld gaatjes in en om de scheur prikken en hier dunne cyano in laten lopen. 't wordt niet al te fraai maar het is wel quick en dirty en functioneel.
Cheers

Bart

Back