Inschrijving 2e ronde NK te Odoorn

uitslagen

Helle en ik hebben de uitslagen gecontroleerd.

Theo en zijn hele team hartelijk bedankt. Het weer zat toch nog wel redelijk mee en een lekker strak schema.

OdoornMaxi-1.jpg

En de Mini's

OdoornMini.jpg

Loet

ziet er weer goed uit bij mij bij de mini's :lol: 2* 0 punten en bij taak 6 had ik gewoon eerder moeten stoppen :?
hopelijk volgende keer niet crashen door storing :? :

Evenals verleden jaar een prima georganiseerde wedstrijd!

Alex, Goswijn en Loet gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

P.s. In de tussenstand voor het NK staat Alex eenzaam aan de top en zitten de plaatsen 2 t/m 4 wel heel erg dicht bij elkaar.

Bas

Laatst bewerkt:
helemaal top

hoi

ben het helemaal met mijn vele voor gangers eens ,het was inderdaad top
de organisatie was weer van grote klasse ,en wederom veel gezeligheid :D
en wat betreft het weer ,hebben we toch veel geluk gehad ,hoorde vandaag
van veel collega,s dat ze bijna de hele dag regen gehad hebben en die wonen niet zo ver weg van odoorn .

organisatie bedankt voor deze zeer geslaagde tweede ronde van het nk ;)

gr arnold

Op mijn beurt dank ik jullie dat je ondanks de slechte weersverwachtingen toch naar Odoorn bent gekomen.
Zonder jullie geen wedstrijd!
Het geeft me veel voldoending op de foto's alleen maar lachende gezichten te zien. Daar doen we het voor.

Ook volgend jaar staat de OLC weer voor jullie klaar

Op een uitgebreid verslag op de site moeten jullie nog even 1 dag wachten. Zit me de hele avond al het leplazerus te tikken. :pc:

De site is weer up to date.
De standen staan er op en ook de tussenstand in het NK is toegevoegd. Wow 8O het zit wel erg dicht bij elkaar.

Waar niet iedereen zich van bewust was is dat er ook een juniorenklassement is. Dit is besproken geweest op de vergadering in Arnhem maar velen zullen het niet onthouden hebben.

Je bent junior tot en met het jaar waarin je 18 wordt. (sorry Loet)

Protest glasvezel is geen hout

Vlaardingen protesteert.

!!!!!!!!!!Fraude, rasechte bouwers bedot!!!!!!!!!

Uw onafhankelijk verslaggever is het volgende ter ore gekomen (Uit zeer betrouwbare bron)

Odoorn had ook een prijsje voor het best presterende model uit hernieuwbare grondstoffen (ook wel hout). De prijs ging naar een kopie van een MiMi. De prijs werd door theo SCHOORL uitgereikt aan martijn SCHOORL. Er was echter geen sprake van een volledig houten romp doch een glazvelzel romp met cellulose vormdelen. Echter, bij verbranding zijn alle producten zwart en gecarboniseert. We zien het voor deze keer door de vingers. Dit mag niet opgevat worden als een uitnodiging om het model dan maar in de brand te steken!!!!

Het voorval zal wel worden gemeld aan de voorzitter van de subcommissie F3K (De heer T.S. te A.)

Vlaardingen kan weer rustig gaan slapen.

Er is ondertussen een diepgaand onderzoek ingesteld naar dit voorval. En zo blijkt nu zijn er meer verdachte factoren naar voren gekomen.
"Houtbouw romp en vleugel." Op sterk vergrote foto's is te zien dat ook de vleugel niet geheel hout was. Werpstift en bevestigingsbout waren duidelijk uit niet organische materialen. Ook zal het jullie niet ontgaan zijn dat Ineke Schoorl de gehele dag de scoreformulieren verzameld heeft. Dat is niet direkt verdacht, maar wel als de formulieren bijna onleesbaar zijn geworden door de regen. En ook taken waarbij het niet regende zijn nat/onleesbaar :confused:

Wordt vervolgt

Mocht u meer informatie / bewijzen hebben dan kunt u die eventueel anoniem melden bij uw F3K subcommissielid T.S te A

Back