OKé, ik ben overtuigd, Ik schrijf in bij de Mini én de Maxi met een MiMi 100 cm én een MiMi variant(spanwijte 1,4 m) of ik elke taak mee doe weet ik niet omdat mogelijk tussendoor gesleuteld moet worden.
Mijn MiMi ben ik momenteel met de elastiek in de lucht aan het brengen om het vlieggedrag "goed" in te regelen, daarnaast ben ik hem natuurlijk ook aan het DLG-en maar dan heb ik niet echt genoeg hoogte om hem goed in te regelen. Vooral op het hoogste punt is het een kunst om hem in één keer vlak én stabiel te krijgen zonder hoogte verlies. Ik moet hem dan met het hoogteroer van neutraal naar iets UP trimmen.
Ik heb Kanaal 68 én Kan 78 tot mijn beschikking.
Groeten, Wim P
Zoals al eerder aangegeven, Geen KNVVL lid of Zweefbrevet
Mijn MiMi ben ik momenteel met de elastiek in de lucht aan het brengen om het vlieggedrag "goed" in te regelen, daarnaast ben ik hem natuurlijk ook aan het DLG-en maar dan heb ik niet echt genoeg hoogte om hem goed in te regelen. Vooral op het hoogste punt is het een kunst om hem in één keer vlak én stabiel te krijgen zonder hoogte verlies. Ik moet hem dan met het hoogteroer van neutraal naar iets UP trimmen.
Ik heb Kanaal 68 én Kan 78 tot mijn beschikking.
Groeten, Wim P
Zoals al eerder aangegeven, Geen KNVVL lid of Zweefbrevet
Laatst bewerkt: