Inschrijving wedstrijd 31 maart open

Discussie in 'F5J' gestart door trebor siuhyn, 4 mrt 2012.

  1. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Dat Gliderscore is soms wat narrig, hadden we vorig jaar in Oudenbosch ook gemerkt. Na invoeren van een waarde moet je 'doortabben' oid om de waarde goed opgeslagen te krijgen. Bijwerkinkje van een acces gebaseerd programma denk ik.

    De meeste foto's staan inmiddels ook online, met dank aan GertJan Bastiaans de 'huisfotograaf' van Dalfsen, Johan en Mark :
    F5J.nl - Foto's - 31 maart 2012 - Regionale Modelvliegclub Friendship

    Groet,
    Gerben
     
  2. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    definitieve uitslag

    Zo tussen door de laatste check gedaan en ook die bracht geen verandering dus bij deze de definitieve uitslag.

    [​IMG]

    Ik weet dat de foto niet geheel duidelijk is maar de webmaster zal de aangepaste score op de site zetten.

    1. Adrie van Brouwershaven 3614,4
    2. Ton Reinten 3492,9
    3. Arjan Harmans 3183,5
    4. Henk Struijk 3145,3
    5. Frans Doff 3128,8
    6. Jan Willem de Wolf 2509,4
    7. Juun Albers 2349,0
    8. Peter Keim 2085,6
    9. Gerben van Berkum 963,3
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  3. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Verdorie, ik dacht dat ik dan toch gewonnen had ;)

    Gerben
     
  4. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Nog net niet. Je bent wel van 24 naar bijna 27% gegaan. Da's toch ook best goed hoor Gerben, voor een eerste keer :rolling:
    Ben je eigenlijk van plan meer wedstrijden mee te gaan doen? Of is het je te tam?

    Adrie, gefeliciteerd en Ton....volgende keer gewoon opnieuw proberen. De schrik zit er in :)
     
  5. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    Gerben ik heb je gezegd als je genoeg schuift dan stijg je van zelf:rolleyes:
    Door dat hij bij Juun en Adrie een keer de landingspunten niet mee had gepakt is het gewijzigd.
     
  6. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Maar ik had ook een perfecte doellanding! (... 's ochtend bij het proefvluchtje met de Excel..).

    Arjan: mijn primaire focus ligt bij F5B. Als er dan nog wat ruimte is wellicht wat F5D (pylon) en als er dan nog ruimt is wat F5J of slepen. Als Rob wat hulp kan gebruiken dan probeer ik daar tijd voor vrij te maken, het vliegen op zo'n dag heeft dan minder prioriteit.

    (vwbt slepen: met een beetje mazzel komt binnenkort de Rascal 110" binnen :) )

    Gerben
     
  7. j.albers

    j.albers

    Lid geworden:
    19 dec 2007
    Berichten:
    467
    Locatie:
    Feldkirchen in K. (A)
    Dat schiet lekker op zo, in de goede richting ;). Maar alle gekheid op een stokje: ik kijk ook met plezier terug op deze wedstrijd. En ook leerzaam omdat ik graag het wedstrijdverloop wilde zien.
    Mijn model was voor de heersende weersomstandigheden verre van ideaal, en geschiktere modellen of vleugels lagen op 1200 km afstand. Maar het doet me al genoegen dat ik de laatste ronde kon winnen toen het eventjes wat minder waaide.
    Mijn deelname was eenmalig omdat ik waarschijnlijk niet nog eens toevallig in Nederland zal zijn. Ik wens de klasse en de deelnemers alle succes toe in dit verdere (en volgende) seizoen(en).
    Juun
     
  8. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.885
    Locatie:
    Zierikzee
    Even of topic. Gerben, schitterende kist die rascal. die was toch niet meer leverbaar???
     
  9. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Nou heel even Off topic dan: De Rascal 110 was ruim 2 jaar niet leverbaar wegens een rechtszaak tussen SIG en Oracover. Steeds werd een nieuwe leverdatum beloofd, ik heb al heel wat gemaild met SIG en Kavan. Als het goed is.... is rond de paas de nieuwe Rascal 110 met flaps binnen (nodig waren ze niet, maar ze zitten er nou eenmaal op).

    On topic: Rob , respect voor alle tijd die je in het uitwerken van de scores gestopt hebt, ondanks de zware prive omstandigheden van het moment.!


    Gerben
     
  10. dzjaivnt

    dzjaivnt

    Lid geworden:
    12 aug 2007
    Berichten:
    711
    Locatie:
    Ermelo

Deel Deze Pagina