Inschrijvingen Werkschependag

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

luit geen probleem man
de asch die kan wel een stootje verdragen het zijn meestal de andere die het ondespit moeten delven (65) kilo boot is niet niks als dat tegen je aan vaart.
maar ik denk wel dat het allemaal wel gladjes zal verlopen.

en voor de heren organisatoren ik heb me vergist in het aantal mensen die komen

we komen met 4 dat is geen probleem hoop ik.

sportieve groeten raf

@raf
no problemo, we hebben genoeg plaats.

@luit
Als je nog nooit met een sleper hebt gevaren dan komt daar zeer zeker verandering in. Als je met 65 kilo van raf mag varen, dan mag je ook met mijn 500 gram's rotterdam varen. en ik weet zeker dat je meer kansen krijgt. Dus, we zien je wel komen

En, wij hebben het er gister nog even over gehad op de club, we zijn van plan een flink aantal tafels buiten te zetten. Onze penningmeester heeft onder andere voor deze dag veel fris ingekocht. Dit zal tegen een normale prijs verkocht worden. Met koffie zit het net zo, denk dat we ook nog wel voor limonade of iets in de richting kunnen zorgen. Koekjes...heel belangrijk, zullen er ook zijn.

nog 7 dagen... :D

hallo

eindelijk iemand die aan het aftellen is :-)
kor wij brengen een klein tentje mee zo een 3x3 meter en onze eigen tafels
hopelijk is dit geen bezwaar
wij zijn zulks gewoon omdat niet elke club zulke infrastruktuur heeft
er komt ook een race boot mee een eco en vier minisprints
als ge ziet wat werk er aan is om zulk een bommetje aan het varen te houden ;-)
das ook een werkboot niet ??????:-)
eventueel twee boeien in het water keilen kunnen we wat demoracen met die mini's.
voor het publiek is dat altijd leuk om zien .
is er ergens een stopkontakt in de buurt
we brengen ook video en andere apperaten mee
we hebben wel een batterij +omvormer maar als er ergens in de buurt van 300 meter een stopkontakt is dan is een rolletje kabel makkelijker om mee te nemen.

sportieve groeten raf

ehm...laten we het zo zeggen...we zijn van alle gemakken voorzien.

Als ik jou was zou ik die tafels lekker thuis laten, we hebben speciaal voor open dagen en dit soort evenementen 4 meter lange tafels gemaakt (stuk of 8 ).
We hebben een mooi clubhuis+schuur voorzien van elektro.
De boeien hebben we net 2 weken geleden in het water gelegd, 6 paar (rood en groen) en 3 zeilboeien.
Wat mij betreft, ik heb geen problemen met non-werkschepen op het water, ik was tenslotte degene die vorig jaar in den-Haag de salina had meegenomen.
En rolletje kabel...don't worry about that....er is genoeg verlengsnoer aanwezig, en we wonen zelf op ongeveer 500 meter van de vijver af. Ik ga op de fiets, dus ik kan zo naar huis als er iets opgehaald moet worden.
Ook de steigers liggen er sinds 2 weken in en we zullen de scheepslift neerleggen voor de grotere jongens onder de werkschepen. Dus die zijn ook vrij makkelijk te water te laten.

Raf, dit gaat helemaal goed komen. Enne, over dat tentje....3 jaar geleden hebben we een splinternieuw clubhuis neergezet en we hebben een schuur... echt, we zijn van alle gemakken voorzien.

hallo

das dan dik in orde daar bij jullie
wij hebben het al anders mee gemaakt
laarzen (botten) mee moeten brengen want het was wat drassig ( kwam haast tot aan je knieen)
gewoon de modellen op de grond moeten neer zetten waar trouwens ook het publiek doorheen liep
water dat zo groen zag dat het haast erwte soep leek (de kroetjes ontbraken)
visdraad zover je oog rijkt
juist een viswedstrijd bezig oeps vergeten na te kijken .
op de lokatie aankomen was er geen water de sluis was perongeluk open inplaats van dicht gedraaid
op lokatie aankomen geen water door een zwemwedstrijd in de zwemdok
moet ik verder gaan ik kan nog ff door hoor
dus daarom hebben we het zo geregeld dat we zelf alles nu mee brengen.
tot de boeien toe :-)

ik heb zondag met de asch onze roeiboot aan het slepen geweest met max twee personen er in
dit zo een uurtje of drie en heb 3 amp gebruikt
dus als jullie een roeiboot hebben (hebben jullie dus ook ) dan kan de asch daar wel ff aan sleuren .

amaj nog 7 dagen wat een spanning ben nog volop aan het bouwen aan de asch zodat hij wat verder af geraakt tegen 20 mei

sportieve groeten raf

En hier is Pappie weer, net terug uit Duitsland:

Een plaatje van het vaarwater, met nog net zichtbaar een stel boeien en in de verte onze eigen ijsberg...
afb4014.jpg

Een sfeerplaatje van de haven, inclusief modelsteigers en ophaalbrug...
afb4017.jpg

en last but not least: Van links naar rechts ons schuurtje met daarnasst het clubhuis, voorzien van 230V, verlichting, gas en eco-toilet (speciaal voor de dames)
afb4016.jpg

Dus Raf: tentje lekker thuislaten...
Roel

Inschrijving werkschependag

Op en top luxe onderkomen. Mooie haven met attributen maarre...... waar zijn de duikboot-bunkers????

Jos

hallo

allemaal de lotto gewonnen daar bij jullie :-)
das pas lekker
ok overtuigd
tent blijft thuis tafels ook

ja wadde das ff classe

als de dag zo verloopt als jullie optrekje dan kan dat daar niet mislukken .
maar jos hebt gelijk waar zijn de bunkers voor de u-boten .?????

ik moet jullie waarschuwen ik hou wel zo nu en dan van een goeie grap en kan er ook een terug verdragen .

sportieve groeten raf

Oke.... :lol:
Duikboot-bunkers? Niet nodig... De enige vliegtuigen bij ons in de polder zijn landbouw-sproeivliegtuigen.
Als die overkomen en ze laten wat vallen zijn alle boten groen.
In het kader van de solidariteit willen we daar ook die grijze sigaren van laten meegenieten. :wink:

Roel

ik wil wel heel graag maar ben bang dat ik mijn mooie eigenbouw modelbouw boot van de welbekende tweeling hielke en sietse klinkhamer niet op tijd af krijg weet ik wel zeker heb nog geen motor niets foto's volgen groeten taco annema

Werkschependag

@Roel,

jij als ex-pantserkonijn uit 'den kouwen oorlog' moet toch weten wat ze met spaaaaaaaroeivliegtuigen kunnen doen??? Handboek soldaat zeker nooit doorgelezen of al uit 'de grijze massa' gewist?
Ik begrijp dat ik m'n eigen gasmasker maar mee moet nemen. En een paar kuubjes R/C beton ....

Jos.

@Jos: Hoezo EX - pantser?
Vandaag en gisteren even in Duitsland geweest en wat Cheetah's zien schieten... (Vroeger heetten die dingen 'Pruttels')
Redelijk heftig....

En dat beton:
Je laat het uit je hoofd!

Wij werken hooguit met purschuim!
Maken we hele ijsbergen van...

Roel

hallo

hoi jos wat dacht ge van een bunkertje voor 4
ik breng een thypoon mee (nogniet af) en de robbe U
plus die manjeetjes die ik je beloofd heb
ik kom tijd te kort om alles af te hebben
tussen het hobby'en door moet ik ook nog gaan werken en dat vertraagd het bouwen dat het niet normaal meer is.
mischien toch overstappen op een ARS kitje

sportieve groeten raf

hallo

fotoke van wat op jullie toekomt
afb4034.jpg

afb4035.jpg

en zoals ge ziet nog veel werk aan de bovenbouw

sportieve groeten raf

@parate hap Roel

Roel van Essen zei:
@Jos: Hoezo EX - pantser?
Vandaag en gisteren even in Duitsland geweest en wat Cheetah's zien schieten... (Vroeger heetten die dingen 'Pruttels')
Redelijk heftig....

Kijk....PRTL's....die had ik er ook 'bij' willen hebben. Mijn hart gaat open (snif).... Zijn volgens mij aardige modelletjes van op de markt.

Jos (S2 SAM/AAA b.d.)

ik heb een klein vervoers probleempje, is er iemand die een paar bootjes met kaptijn (niet op schaal) kan oppikken in Zutphen?

Groeten Halmar

@raf
het lijkt me een tof iets om te doen met al die power op jou asch en denk dat als mijn ma het durft dan gaat ze uit haar dak
maar natuurlijk zou ik het zelf ook wel eens willen proberen weer iets heel anders dan vliegen

hallo

marco geen probleem
de asch kan heel de dag varen daar hij een actieradius heeft van 36 uur
en dit met een sleep achter zich aan van een 150 kilo plus het gewicht van een roeiboot.
en echt 36 uur dat houd zelfs de beste zender niet uit .

sportieve groeten raf
en ik tel af nog 4 dagen tot biddinghuizen day.

@Raf: er ligt wellicht een schone taak voor jouw Asch te wachten:
Gisteren en gisteren zaten twee vissers aan de rechter-overzijde van ons vaarwater, met lijnen over de gehele vijver heen. :sniper:
Begonnen te schelden toen ik met de PARAT in de buurt kwam, storing kreeg en in hun lijn terecht kwam. :twisted:
Als ze er donderdag weer zitten, lijkt het me een fijn plan om even hun lijntjes onklaar te maken... :blowup:
Of ziet een van de sub-kapteins kans om een Stanley-mesje op de boeg van z'n toren te zetten? zaag-zaag-zaag.... :banana:

Roel

Vandaag even een inspectieronde om de vijver gelopen:
Zouden die vissers ook op 't forum zitten? Ze waren nu weg...
Enfin, even wat plaatjes van de andere kant van de vijver geschoten. Ook wel eens leuk.
afb4101.jpg

Het bord boven de ingang

afb4102.jpg

Van links naar rechts: ons schuurtje (opslag) clubhuis "Het Baken" en die grote keet rechts is het clubhuis van de ijsbaanvereniging Biddinghuizen.

afb4103.jpg

De walkant met zitbank, haven en golfbreker wat nader bekeken.

afb4104.jpg

Onze ijsberg met wat boeien.
En als het donderdag ook dit weer is... :music: :zon: 8)
Roel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back