Inschrijvingen Werkschependag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie foto's Han!
Kan je nagaan hoe een luxe plezierjacht toch nog nut heeft. Zeg dus niet dat een luxe plezierjacht geen werkschip is.

BTW: het waterhoentje heeft een beroep op slachtofferhulp gedaan...
Roel

Vandaar de bolders getest en goed bevonden...
afb3292.jpg

afb3293.jpg

Ook de schegjes op de bakken voldeden prima; ze 'zwabberen' nu niet meer zo achter een sleper aan! Prima werk, Han!

Roel

hallo

lekker die bolders
hopenlijk kommen die schroeven tot ergens aan de bodem
wat de asche die sleurt daar lekker aan

ik zou eens willen weten wat een bollard pull hij heeft
eens uitdokteren hoe ik dat kan gaan meten

sportieve groeten raf

He raf, hou je PK's een beetje in toom he?
De naam die op die bakken staat is van een overleden clublid van ons, die willen we niet uit elkaar gescheurd zien...

Overigens: We kunnen op de werkschependag wel meten hoeveel bollardpull je Asch heeft; ik heb een tijdje geleden een unster gekocht (zo'n trekweegschaaltje) en dat apparaat gaat tot 20 kilo. Als je die tot het uiterste uitrekt, ben je een knappe jongen...

Groet,
Roel

hallo

roel nu niet over drijven he
20 kilo is heel wat hoor vooral rechtstreekse pull
maar wel leuk om weten natuurlijk

vandaag op de maas wat gaan rond varen met de asch
het was lekker weer en der stond wat drift
dan krijg je lekkere schuimkoppen voor aan je boeg als je full speed door de golven gaat

sportieve groeten raf

p.s. ik wil niemand uitelkaar scheuren vooral niet als het een lid geweest is van jullie vereniging
als ik ergens respect voor heb dan is het wel iemand anders zij goed (maar een ongelukje zit altijd in een klein hoekje weetje wel)

Uh Roel.....

Die schegjes moesten nog in de epoxy! Heb jij de boel al weer in het water :?:

Hoi Roel,

Voeg nog maar een Amsterdam toe aan de lijst met deelnemers aan werkschependag. Ik ben dan namelijk ook van de partij :D .

Groetjes Danny.

naar mijn bescheiden mening begint het vrij druk te worden op de werkschependag...enne, het duurt nog maar 12 dagen :D

Even een vraag van een modelbouwpartner:

Komen er behalve Mageet nog meer dames naar de werkschependag op 20 mei ? Of blijven die lekker thuis van de rust genieten?
Zelf zal ik zeker komen kijken, maar dat is ook niet zo moeilijk voor mij.

groet, Hanja

@hanja van essen
ik kom eigenlijk samen met mijn moeder want die is gewoon gek van boten dus ja toen ik dit las dacht ik he dat is wat voor mam dus ff wat regelen dus er komen in elke geval meer dames

8) Als het weer van een redelijke temperatuur is :zon: , komt mijn ega ook mee, voor de insiders Truus.
Is dat het geval dan komt onze jongste dochter Lana ook mee :help: :banana: :banana: :banana:
:idea: :idea: :idea: Tip voor de aanhang en ook voor de deelnemers, gezien het aantal deelnemers, neem een lekkere stoel mee. 8)

hallo

mark en ik wij moeten kiezen
vrouwen of boten
na een urenkange vergadering zijn we der eindelijk uit gekomen
we brengen zoveel mogelijk boten mee

sportieve groeten raf

Hee allemaal,

Tot mijn spijt moet ik helaas afzeggen. Iniedergeval in zoverre dat ik geen boot vaarklaar heb, en ook niet vaarklaar ga krijgen. Het is zo verschikkelijk druk. Maar ik kom denk ik als het meezit wel even buurten.

Groeten,

Jan

Of er nog dames meekomen???

@ Hanja,

Mijn 'absoluut betere maar niet modelbouwende echtgenote' wil zeer beslist mee. Ze is altijd uitermate geinteresseerd in dit soort dagen. Dat is zowel voor de modellen als de gezelligheid d'romheen...

Jos (afdeling duikboten)

@ Jan.

Ook zonder schip zijn Kapiteins bij ons welkom.
Er is af en toe wel eens een schipper, die even van boord moet, :oops: :oops: :oops: en het roer over wil geven, aan een andere kapitein.
Maar hoe meer zielen des te meer vreugd. :P :P :P

hallo

geen probleem als er eens iemand met een slepertje wil varen.

de asch staat dan terbeschikking.
die kan tegen een stootje als het eens moest fout gaan.

sportieve groeten raf
ps het begint te korten minder dan een week nog

kan zijn dat we met drie komen .

bla bla

raf zei:
hallo

geen probleem als er eens iemand met een slepertje wil varen.

Yo Raf,

Ik hou me aanbevolen.
Ben nu wel bezig een sleper te bouwen, maar heb nog nooit van mijn leven met een modelbouwschip gevaren :oops: :roll: :cry: 8O :!:

See'ya,
Luit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back