Inspira F3J in hout - tekeningen vrij te downloaden

Waar ik al bang voor was: Ik krijg na mijn plotsessie nog verzoeken om te plotten. Op zich heb ik hier niets op tegen om dit uit te voeren. Het vergt wel veel tijd. Op mijn werk heb ik voor die 8 stuks een afspraak gemaakt en ze hebben daar niet moeilijk over gedaan. Ik kan ook pas plotten als de plotter vrij is, als de tekenaars naar huis zijn (zij geven de plotopdrachten ook nog op voor 's avonds). Ik wil best nog een sessie doen, maar dan wil ik het even clusteren, een afspraak maken op het werk, zodat ik geen gezeik krijg van anderen en anders blijf ik elke keer bezig. Graag uw begrip.

Laatst bewerkt:
Inspira,

goedenavond luitjes,

ik heb de tekeningen ontvangen en ben in afwachting van de ribben.

even ee algemene vraag:
hoe raak ik geabonneerd op dit draadje? Ik heb ergens gelezen dat je dan wat aan moet klikken.

Winfried, even een paar vragen:
1. ik heb nog geen gegevens van je om je te kunnen betalen.
2. wat bedoel je precies met triplex langs het balsa, zodat dit niet splijt?
Begrijp ik je goed als ik het zo samenvat: triplex - balsarib - triplex?

Ik heb recent een EON gebouwd met in plaats van ronde staven, houten verbindingsstukken.
Ik denk dat het buitenste gedeelte van de vleugel zo ga maken.

groeten allemaal
Peter

goedenavond luitjes,

even ee algemene vraag:
hoe raak ik geabonneerd op dit draadje? Ik heb ergens gelezen dat je dan wat aan moet klikken.

In de betreffende discussie gaan staan
Bovenaan staat "discussietools". Die klik je aan en de laatste regel is "abonneren op deze discussie" en die kun je zelfs nog door laten sturen naar je email adres.

Hoi, geen ontwikkelingen meer te melden rond dit prachtige toestel ?

Ben HEEEL erg nieuwsgierig. :D

Guus

Ja, ik ben ook wel benieuwd.

Vorige week van Winfried bericht gekregen dat ik bijna aan de beurt ben voor de freesset.

Is er al iemand aan het bouwen, of materialen aan het vergaren?

Groeten,
Jan

Mooie kist. ben de tekening eens aan het bekijken...
Wel mooi zo'n grote houten vleugel. Dat heeft iets....

prachtige kist, zou je hiermee de hele avond boven kunnen blijven door thermiek te vliegen? en is deze kist ook geschikt voor slepen?

justus

Duidelijk, ik kan me voorstellen dat ribben niet dunner moeten dan 1,5 mm en de indekking van de vleugels idem.

Ik heb nog geen directe plannen, maar wellicht ooit eens. Huidig formaat is me even iets te groot ivm vervoer.

Na aanleiding van een gesprek met Jacob afgelopen zondag over de Inspira, heb ik het draadje weer eens opgezocht. In het begin was er zoveel enthousiasme, maar hoe staat het ermee? Zijn er al vliegende exemplaren?

Hoor het graag!
Groeten Rick

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Verdere info >>>> F3J in Holz - Inspira

Grt Lyckele

@Lyckele
Ik doelde eigenlijk meer op de mensen die via dit topic een frees-set/tekeningen hebben gekregen;) Niet zozeer of deze kist in het algemeen nagebouwd is.

Groeten Rick

Mochten er nog freessets beschikbaar zijn of mensen die ervaring hebben met het toestel hoor ik dat ook graag. heb deze ook op mijn lijstje staan!

Hoi,

Ik was er heel enthousiast over en ik vind het nog steeds een hele mooie kist, maar het gaat hem helaas toch niet worden.

Na het zien van de tekeningen denk ik dat het met de tijd die ik erin kan steken en mijn bouwkwaliteiten, het vele jaren gaat duren voor hij klaar is.

Als iemand belangstelling heeft voor de tekeningen, voor 15 euro stuur ik ze op. In zeer goede staat, een keer bekeken en daarna weer netjes opgevouwen en in de envelop gestopt.

Groeten,
Jan

tekeningen

Hallo Jan,

Ik wil de tekeningen wel van je overnemen, stuur maar een pb met bank nr. etc.

groet

terence

Back