Inventarisatie deelnemers F3P 2008-2009

Meer om Grooot spraak (oftewel grote bek, volgende keer eens even opmeten raymon? ;))

okee, naja ik heb me even bij jeroen opgegeven zag dat nog bijna niemand op de site stond.

Grt.

F3P

Loon op zand is nog onder voorbehoud zie ik......ik had gehoop dat die naar zevenbergen zou gaan.....(lekker dichtbij en grotere zaal) aangezien walhalla ook al in loon op zand wordt gehouden..:-)

Maar goed maakt allemaal niet uit als we maar kunnen vliegen :-)

PS Misschien had ik me toch moeten inschrijven voor de B dan word ik voorlopig iig 4e volgens de F3P Site :-):-) in de C zal ik dat nog niet halen waarschijnlijk :-)

Dat wordt dus nog ff goed oefenen........zaterdag 1e keer indoor dit zeizoen :-)

Grtz......

Corné

PS Misschien had ik me toch moeten inschrijven voor de B dan word ik voorlopig iig 4e volgens de F3P Site :-):-) in de C zal ik dat nog niet halen waarschijnlijk :-)

Nou, in de eerste post staan er al 5, daarnaast verwacht ik Koen en Rick ook nog wel in de B (hun 3e jaar B, maar goed) en Erik misschien.

Grt.

Martijn van Doesburg toegevoegd (Erik zou misschien ook B gaan doen als ie meedeed)

ik zal de score invoer gaan doen in rotterdam. Winfried is er van op de hoogte. Is precies na mijn toetsweek, dus dat weekend hélemáál geen huiswerk:D

Inderdaad Winfried, al zal de lijst in de eerste post waarschijnlijk de mensen betreffen die je in de praktijk in de zaal tegenkomt op de wedstrijden:) (of weigeren jullie deelnemers die niet zijn ingeschreven?)

Grt.

We zullen inderdaad geen deelnemers weigeren die pas ter plekke inschrijven.

Het is voor de voorbereiding en een vlotte inschrijving gewoon veel handiger als iedereen NU alvast zijn gegevens naar Jeroen stuurd.

Bovendien hebben we dan een indicatie of het druk gaat worden, of relaxed. ;-)

En nu ophouden met Forumen....en oefenen ;-)

Kijkend naar vorig jaar "mis" ik deze mensen nog;

Koen Splinter (geen idee)
Rick van der Sloot (geen idee)
Niels Rijkhoff (mogelijk B?)
Erik Hooijschuur (mogelijk B?)
Robbin Grob (geen idee)
Marcel van Raak (geen idee)
Frans Osenga (geen idee)
Jurrien Vissers (mogelijk B?)
Han Veldhuis (geen idee)

Zou dus nog best druk kunnen gaan worden op de wedstrijden. Maar we gaan het zien:D

Theo, waarom is Urmond oop voorhand afgewezen?

Affijn, we zouden ook naar Groningen of DenHelder kunnen natuurlijk..

Haha "Groningen" dat vindt Winfried ook te ver rijden en dan is hij bang dat daar niemand heen gaat dus dat gaat echt niet gebeuren.

Mvg,

Daniël.

Ik mis ondergetekende nog bij de AM, alhoewel dat ook nog neit 100% vast staat.

mbt. de AM.. kan het licht in de hal ook uit of gedimd worden?

Haha "Groningen" dat vindt Winfried ook te ver rijden en dan is hij bang dat daar niemand heen gaat dus dat gaat echt niet gebeuren.

Mvg,

Daniël.

Ja nee, nu is het eerlijk verdeeld, Rotterdam en Loon op Zand is op korte afstand van elkaar, dan eentje in Midden/Noord Nederland en eentje in het Noord Oosten van het land. Om van hier uit naar een wedstrijd te gaan moet je nu minimaal 1,5 uur en maximaal 3,5 uur rijden, dat is mij teveel en voor mijn leerlingen ook.

Ja nee, nu is het eerlijk verdeeld, Rotterdam en Loon op Zand is op korte afstand van elkaar, dan eentje in Midden/Noord Nederland en eentje in het Noord Oosten van het land. Om van hier uit naar een wedstrijd te gaan moet je nu minimaal 1,5 uur en maximaal 3,5 uur rijden, dat is mij teveel en voor mijn leerlingen ook.

Dat bedoel ik......

Mvg,

Back