knikvleugeltje
In Memoriam
Hallo,
wat is een flightdeck ?
En hoe werkt dat?
Taco
wat is een flightdeck ?
En hoe werkt dat?
Taco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
knikvleugeltje zei:Hallo,
wat is een flightdeck ?
En hoe werkt dat?
Taco
Tussen de 800 en de 1400 euri. En ze zijn nog even niet tweedehands te vinden... daarvoor is het allemaal nog te nieuw!2F@st4U.:[BE zei::.]En wat "kost" dat leuke dingetje als ik zo curieus mag zijn
Ja, dat valt erg mee. Veel functies zijn geautomatiseerd. Zo heb je op de mijne bijvoorbeeld, naast de gewone vario indicatie (audio en grafisch) een digitale vario indicatie die automatisch omschakeld van gemiddelde waarde (in thermiek) naar Total Energy (buiten thermiek, dus op oversteek). Ook kan ik de display kiezen tussen vier verschillende layouts, die met één toets te wisselen zijn, zodat je verschillende data in beeld kan krijgen voor thermieken, steken, of final glide.2F@st4U.:[BE zei::.]... behoorlijk geavanceerd toestelletje. Is dit nog wel praktisch te bedienen als je daarboven in de lucht hangt (wordt je niet te hard afgeleid als je al die toeters en bellen moet laten rinkelen ???)
heeft er iemand enig idee van de daalsnelhied en glijhoek van modelvliegtuigen
dat is in princiepe voldoende ja, met see you kun je IGC files lezen, welke je kunt loggen met see you mobile.2F@st4U.:[BE zei::.]Dus mijn acer pda (meestal 6 satellieten) kan met aangepaste software (iemand een ID ???) al voldoende diensten bewijzen.
Benodigdheden: software waar ik mijn route mee kan loggen en uit te lezen in 3D. (Tomtom gaat het net niet redden.)
Alvast bedankt jonges gaan we even uitchecken/zoeken.
Greetz
Tim