J-3 Clipped Wing Cub 50%

ben hier pas nieuw en al bekend voor ik er was hihi , en ja al e geluk dat zot zijn geen zeer doet he , kzou nogal afzien denk ik
ps ik heb ze nog alle vier ze
groetjes aan allen en alles is 4 he
allee alles is 5 en vijf is 4
ja watte :zon::hammer::music::worship::proost::banana::thumbsup::bye:

Yo lichtman, eindelijk komt hier es wa ambiance in de keet! :zon:
Ge zijt hier al wreed bekend, oa als motortester :p
080524%2017%2063.JPG

Over moteurs gesproken, m'n waterpomp was afgebroken van den auto...distributieriem en nog wa rommel kapot...duzend euro kosten, maar allez, duzend is zes en zes is drie en drie is VIER, dus da valt dan nog mee, hé ;)

GrTz WiM

ter verduidelijking even ondertitelen

SCHOON (B) = MOOI (NL)

dus voor NL:
1)Als dit geen MOOI team is.
2)Vooral dat deel van het team wat op de grond LIGT is MOOI
(duidende op dat schoon/mooi volk voor de Piper)
:turn-l:
ze zullen me wel verstaan ze , welle moete ook moeite doen om hun te verstaan dus hihi (welle ) is wij he voor de nederlanders ;-) hup hup holand samen zijn we vier hihi:p

Yo lichtman, eindelijk komt hier es wa ambiance in de keet! :zon:
Ge zijt hier al wreed bekend, oa als motortester :p
080524%2017%2063.JPG

Over moteurs gesproken, m'n waterpomp was afgebroken van den auto...distributieriem en nog wa rommel kapot...duzend euro kosten, maar allez, duzend is zes en zes is drie en drie is VIER, dus da valt dan nog mee, hé ;)

GrTz WiM
ja man
lichtman hier ge weet als het e moteurke heeft ga ik graag mee overweg he en allee da waren dan toch wa kosten he , had tegen die garagist gezegd da ge ma 4 euro betaalde he , die man kon zen rekening nie goed maken ik hoor het al hihi
ben nog een dagje thuis , wa uitrusten van de 4 dagen werchter , vier is goed , ma soms ook iets te ze vier dagen zat is wel iets te vier lol
allee manne en nederlanders hihi hou jullie vier he
groetjes xxx
alles is 5 en vijf is 4:rolling::rolling::rolling::rolling:

nog foto's;

Stickertjes plakken, en Thomas Schulz zag dat het goed was

Iedereen op post voor de keurvluchten, er moesten er dus 6 piloten op gekeurd worden

Cameraman in aktie, op de achtergrond inspecteert Robbie de opgelopen schade van een Tsjech van het Valach-team.

Merk de brede glimlachen op (De Edge heeft zopas z’n keuring doorstaan)

Side-slip configuratie

“P.R. sees all”

6 piloten en de lichtman Cliff

Na de pauze werd er verder gekeurd, er moesten 12 vluchten met de Piper gedaan worden…

…tot vervelens toe bij de man van het Franse bestuur der luchtvaart, aanvliegen voor een final was op de duur nog niet de moeite meer om naar te kijken, die bak vliegt als vanzelf.

Eerste showvlucht voor de Piper

Sven

Cliff

Benny

Wim

Nele

Robbie

David

Joeri

Bart

Met dank nog aan Marleen voor het nemen van de foto’s!

Groeten, Bart.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Waar staat dat "Harofly" precies voor?

Grt.

HaRo= Haesevoets Robbie, sponsor, piloot en eigenaar van deze bakken.

Binnenkort harofly.be, "the ultimate giant-scale RC aircraft store",
domeinnaam is geregistreerd, dealerships lopen vlotjes binnen. Nog een klein beetje geduld Alexzzz....

Damn...ik dacht dat euroflugtag deze week was....
Dat was waarschijnlijk Brüssow met de Cub, hij heeft ook al een blauwe besteld...is er blijkbaar tevreden over ;)
Als er iemand kan tonen wat die Cub is z'n mars heeft, dan is hij het wel:yes:

Als er iemand kan tonen wat die Cub is z'n mars heeft, dan is hij het wel:yes:
Gaaaz is zeer bescheiden, hij is ook een top-piloot.
Onder het motto "als hij dat kan moet ik dat ook kunnen", enkele foto's van de Cub met Gaaaz aan de sticks:

1218280170.jpg

1218280209.jpg

1218280230.jpg

Dan even wat hoger vliegen om wat harder aan de sticks te sleuren, maar iets teveel negatieve G's getrokken. Op een gegeven moment iets teveel en braken de steunen van de struts uit. Veilig kunnen landen zonder problemen maar wel wat werk om het te herstellen en te verstevigen. Dit is iets wat een amerikaanse Cub-eigenaar ook meemaakte na 2 inverted loops. Tja, een Cub dient daar niet voor zeker :rolleyes: De schade is makkelijk te herstellen, het is gewoon zonde van deze mooie vliegdag :(

Laatst bewerkt:
@ Gaaaz

Gij se bruten duvel! Ik had thans ook goesting om met de piper te vliegen. Pff,dan zal ik rap zelf maar iets opladen om te vliegen zeker.

Gij se bruten duvel! Ik had thans ook goesting om met de piper te vliegen. Pff,dan zal ik rap zelf maar iets opladen om te vliegen zeker.

Da was een zuivere constructiefout! Die vlieger is zeker gemaakt door nen amateurvisser! Ge moogt blij zijn dat ik alle fouten eruit haal vooraleer gij gaat vliegen! :p

Neen...het was mijn fout...:oops:
Als ik me niet vergis was het na een looping dat ik een trage (sticks niet in de hoeken), met langzame snelheid, "Snaproll" probeerde...daar is em dus niet voor gemaakt...
Maar dat ding vliegt gewoon zo goed dat je denk dat je met een Yak ofzo aan't vliegen bent...Dus eigenlijk is het Bill z'n fout, die moet maar ni zo'n goei vliegers maken :p

't Zal wel rap hersteld zijn....

Gr W

Mooie spectaculaire plaatjes
(zo, heb ik heb bij jullie fly inn niet zien vliegen, blijkbaar hebben jullie hem onder tussen in de vingers)

Zouden we 'm dit weekeind nie op "de grote plaan" zetten? Tussen de "echte" oldie'ssss
Er staat toch ook elk jaar ne 50 % Fiessler Storch tussen. (maar dan wel mandragend)

Back