Er was eens.... lang lang geleden.....
Hier ben ik weer! Na een lange afwezigheid (met dank aan 2 kleine kindjes en alle daarbij horende ongein

) heb ik sinds kort terug tijd en zin gevonden om opnieuw wat verder te doen aan m'n Endeavour.
De plug heb ik verder geschuurd en geplamuurd tot het allemaal goed genoeg was naar mijn zin.
Perfect is het niet 100% - hier een daar voel je wel dat er een klein bultje of putje zit, maw niet 100% strookt ... maar goed, ergens moet je de lijn trekken en beseffen dat je tijdens het schuren op 10 cm met je neus erboven zit, maar dat je eens op het water er toch niets meer van ziet...
Daarna langs de bovenkant nog een flensrand gemaakt als hulpmiddel voor het maken van de mal:
En alles goed in de lak zetten, lekker blinkend om straks ook een lekker blinkende mal te krijgen.
Nu het geheel een weekje goed laten drogen, daarna kijken of het goed genoeg is voor de mal of dat ik eerst nog even aan het polijsten ga
Ondertussen eens goed nadenken over hoe ik de mal ga maken. Zal een deelbare mal uit minstens 3 stukken moeten worden...