Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Danny! Dat ziet er goed uit! Ga je zelf een bouwverslag bijhouden? Lijkt me leuk op de hoogte te blijven van je vorderingen!
Maar we zien er toch wel eens een fotootje van ? Plaatjes zeggen soms meer dan praatjes.
En het gebeurt toch maar zelden dat er iemand een boot van een lijnenplan op stapel zet...
Overigens, maak je de kiel afneembaar en hoeveel lood denk je voor deze joekel nodig te hebben?
Succes,
Ard
Dat was niet echt de bedoeling. Er is immers al een bouwverslag van dit schip.
Hey Danny,
Prima start heb je daar genomen! Ziet er goed uit!
Ik zou zeggen, start even je eigen bouwverslag voor je plaatjes, zo is het voor iedereen duidelijk welke mijn boot is en welke de jouwe(en krijgen de mensen straks niet het idee dat ik ineens weer enorme vorderingen maak)
Over vorderingen gesproken: Gisteren heb ik voor de eerste keer sinds december 2012 (!!) weer even aan de Endeavour gewerkt. Nu ja gewerkt.... beetje terug "instuderen" waar ik gebleven was, en wat de volgende stappen gaan zijn.
Het vrouwtje moet binnen enkele weekjes terug bevallen, dus ik verwacht niet ineens enorme vooruitgang, maar we hebben wel een beetje een regeling afgesproken waarbij ik 1 à 2 avondjes per week wat kan knutselen.
Dus ik hoop vanaf nu toch terug lichte vooruitgang te gaan maken.... Tevens heb ik besloten om bij mijn eerste gedacht te blijven, en straks een deelbare mal van dit model te maken. Uiteindelijk is dit model van meet af aan gestart als "moederplug" en niet als houten, vaarbaar model, dus om hier nu toch een varend model van de maken zou te zware gevolgen hebben.
Dus nu maar eerst een verder om alles te schuren en plamuren (en dat een keer of 20 tot alles perfect strak is) om daarna een deelbare mal te maken... ben mij al aan het verdiepen in studiemateriaal!!
Waarom zouden er teveel zware gevolgen uit voortvloeien als je deze boot zeilend wilt maken?
Meetpunt A Meetpunt B
Endeavour: 16 mm 35 mm
Rainbow: 20 mm 50 mm