Jaarlijkse pipermeeting bij mvc the wings nistelrode 20 augustus 2011 !!!

Nou, moet toch lukken lijkt me...

full

full

full

Nou nog een mooi malletje van de voorruit...:rolleyes:;)

Laatst bewerkt door een moderator:
kijk das n zeer mooie apparte piper zo int rood komt helemaal goed voor de meeting:grin: ook zie je ze niet veel in dat kleuren schema dus erg apart maar heel mooi:yes:

Dat komt goed met die Piper van je Loeki.
Zo te zien heb je steun genoeg van je mede forumleden. Er komt zelf al een "Mal" naar je toe. Hopelijk wordt je er niet te gek van :lol:.

Groetjes Rob

Hoi Rob,

Nee hoor, alle hulp en motivatie is welkom!

Gisterenavond trouwens een nieuwe drijfveer gekregen om de piper de lucht in te krijgen...

Stomme stuurfout, resultaat:

full

dit was dus een dornier DO27 1:4....

Ai dat is minder zeg :S

Ik heb de laatste tijd ook pech, heb al 4 toestellen verloren nu :s

Nu maar hopen dat de rest van het jaar goed gaat, en we alle schade in kunnen halen :D En met veel zin uitkijken naar de pipermeeting :D

Nou, die datum voor de pipermeeting moet te halen zijn.

Het schiet al lekker op!

full

full

full

Nog een paar weekjes klungelen met de motor, besturing en ramen en dan kan hij de lucht in!

Grt, Louis

mooi hoor louis ziet er erg mooi uit:wink: ik heb vanavond samen met Michael16tsx nog de hele avond met onze pipers gevlogen heeerlijk raelaxst we hebben genoten :yes:

Heren,

Ik heb even een overzichtelijk lijstje gemaakt van de mensen die van plan zijn/waren om te komen.

Johan Snijders - hegi burda piper & piper j3L4 - kanaal 72
MichielNED676 - Piper 1:4 ZG 20 & Piper 1:5 Saito - 2.4ghz
N.P.S. - Goldberg Piper Cub E & Hoellein (Hauck) Piperle - ???
plotterwelt - TC Piper PA-18 - 2.4ghz
Iceman_rr2 - ??? - ???
MrBean - ??? - ??? (Als alles goed gaat nog aanwezig ?)
HugoW - Piper Super Cub PA18 'Franklin Air Show' - ??? (indien gereed aanwezig ?)
loeki - Sig Piper cub 1:4 - ??? (indien gereed aanwezig ?)

Lijkt me leuk om ook zo verder te gaan, krijg je een beter idee wie er met welk spul gaat komen :D

Nou, dat zij er bar weinig. Want Hugo W krijgt hem niet af volgens mij (zie nooit meer updates), Plotterwelt idem, is druk met de Felix express, Loeki misschien wel, is druk aan het bouwen, Mr. Bean weeit ik niet en Iceman idem. Dus misschien 7 Pipers maximaal als we dat al halen?

Hoop dat er meer komen, anders kom ik de dag erna op jullie fly in, dan is het zeker druk.

Nou voor johan ben ik niet bang hoor XD die wilt hem alsnog voor de schaalmeting in oss af hebben :p

Verder ken ik nog wel een paar mensen met een leuke piper dus dat moet toch wel goedkomen hoor :D

En anders kom je toch gewoon 2 dagen :D zo ver is vught niet dus ;)

Back