Jaarlijkse pipermeeting bij mvc the wings nistelrode 20 augustus 2011 !!!

BBQ

:idea: De BBQ na de Pipermeeting :D

Kosten van de BBQ bedragen €15,- pp. Deze kosten kunnen overgemaakt worden op de rekening van The Wings. Dit zal verstrekt worden na ontvangst inschrijving BBQ. Er kan tot 12 augustus voor de BBQ worden ingeschreven. Het bedrag moet dan 15 augustus op de rekening staan.

Je kunt hier voor inschrijven door een mailtje naar de BBQmaster te sturen.

Voor meer informatie verwijs ik jullie graag door naar: TheWings.nl.

Met vriendelijke groet,

Rob
M.V.C. The Wings

Heren.

Dilemma: het weer voor aanstaand weekend wordt super. Zaterdag de Pipermeeting en zondag de Fly in. Ik kan maar 1 dag!! Welke dag zal ik kiezen? Ik neig naar de Fly in, ook leuk om andere kisten te zien vliegen of doe ik dan andere te kort? Weet het nog niet, wel moeilijk. De Pipers staan in iedergeval klaar en vliegen kom ik dus zeker.

Je komt gewoon zaterdag en dan zorgen wij dat je pas zondag weer naar huis kan. :oops:

Wil je veel vliegen met andere Pipers kom je zaterdag .
Meer piloten en modellen komen zondags .

Mvg Johan

Het woordt zaterdag! Zal twee Pipers meenemen. Gisteravond gevlogen met de kleine (gele) en erg veel geluk gehad. Bij de landing van de eerste vlucht kwam ik in een klein greppeltje op het veld terecht, hoorde een klein krakje maar zag eigenlijk niets ondanks dat ik alles goed had bekeken (dacht ik)

Tweede vlucht, half uur gevlogen, ging super. Ik land (en nu om de greppel heen) en vliegtuig staat stil. Ik zet de motor normaal uit, loop naar de kist toe om hem op te halen en toen........ viel de rechtervleugel eraf! Hele vleugel bevestiging afgebroken op het vaste middenstuk van de Piper!!! De krak van de eerste vlucht was de oorzaak maar het is een wonder dat dit tijdens de tweede vlucht gewoon is blijven zitten. Inmiddels alles in de lijmklemmen en zaterdag is hij erbij!

Heb gezien dat je er weer hebt gekocht. Ben benieuwd!! Hoeveel Pipers morgen in de pits?
Heb het gevoel dat het er veel meer zijn dan vorig jaar.

zo, de sig-piper staat al klaar in de auto!

Heb er zin an!

nog ff de checklist:

piper: check
zender: check
accu's: check
brandstof: check
zin in bbq: check

Tot morgen!!

Back