Oke ietsie later als wat ik zei maar de maiden is gemaakt en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze kist.
Eerste vlucht gestrart vanaf de weg ging lekker omhoog, wel een beetje scheef maar dat komt door de sterkte van het landingsgestel(voorwiel staat liever scheef als
recht). Even leuk gevlogen, voelde lekker aan, alleen raakte ik hem even kwijt en boorde hem toen in de berm. Dat was het einde van het toch al niet sterke
landingsgestel. De andere 6/7 vluchten zijn vanuit het weiland gedaan en gewoon opgegooid(ging erg goed met die speed 400 op mn 3s lipo

).
Na wat vliegen en gewent te zijn aan het toestel tijdens de 3de vlucht toch maar even gek gaan doen en wat denk je: het toestel vliegt makkelijk op zn rug,
alleen moet je wel opletten dat je niet te veel hoogte verliest want dat doet ie dan wel graag, en een looping is ook geen probleem. Alleen wel even de vleugel
versterken met een koolstofstaaf(wat ik ook ga doen) want we zagen wel enige aantasting van de vleugel tijdens de looping. Alles staat op film en die komt
uiteraard binnenkort hier op het forum te staan. Als je begint raad ik dit toestel zeker aan alleen niet met een speed 400 maar met een 300 ofzo.
De standaard elektronica moet je er wel even uitslopen maar dan nog heb je voor ik denk 150-200 euro een compleet vliegtuig wat erg lekker vliegt.
Vliegt lekker stabiel en als je denkt dat je het met alleen hoogteroer niet red hem op te trekken gewoon volgas geven en hij gaat vanzelf omhoog.
Ik zou zeggen: met zn alle naar de makro of het internet op en halen die cessna van jamara want hij is echt leuk.