Jaren 70 ontwerp van simpel racebootje de "Wiesel"

ziet er volgens mij wel strak uit... maar vraag me af of de regelaar zwaar genoeg is... weet niet wat max amp van die motor is.

en als ik de reviews lees die er onder staan, buigt de as nogal snel... maar ja wat is snel voor hun???...

hoi dank
in de 3de replay heeft de kerel aan hij een 25 amp regelaar gebrukt en perfect werkt op 2s lipo
verder zeggen ze perfect voor een mini eco 45cm das toch ongeveer de wiesel dacht ik ze spreken zelfs van 50km/u met dit motertje maar zeker gekoeld varen

ha voor deze setup dan maar

mvg pedro

Heeft er toevallig nog iemand de tekeningen liggen 1 op1?

Ik rij zelf jaren met auto's en heb gisteren een nine eagles helicoptertje gekocht maar wil ook graag het water op en zelf bouwen vind ik mooier dan kant klaar kopen.

groeten Memphis

hoi
ze verkenen per grammmage onder de 300gr is het 5,5$ 700gram is 14$

men onderdelen zijn inderdaad besteld en onderweg
heb het in 3 paketten gedaan om zo zeker niet gepakt te worden aan douane onder de 100 euro meestal geen probleem

1 pakket omdat het in back order stond en anders gewacht word tot alles vesrtuurd word en dat wou ik niet de 2 andere pakketten zijn 50 euro en 20 euro

mvg pedro

te ju
moter en regelaar zijn toegekomen

65$ en boete betaald laat 3 paketten maken om de douane te omzeilen omdat de kost prijs onder de 100 euro bleef op die manier en toch ben ik eruit gehaald 10 euro boete

kan de wiesel terug samen steken nu dze is dan terug vaar klaar

mvg pedro

Back