Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja tov mijn opgevoerde 450 is het echt een traag beest...
zal ook nog wel zeker aan mijn kunnen/afstelling liggen
maar.. het is en blijft wel een beest van een heli zo een 700![]()
Haha ik snap helemaal wat je bedoeld, toch kan je het "trage beest" veranderen in een "opgefokt monster"
Kwestie van de juiste pitch afstelling met een hogere headspeed [emoji6][emoji41][emoji41][emoji1]
Ik heb vandaag een email van Mikado service team gehad, de service request word behandeld en ik mag de Vbar opsturen voor nader onderzoek [emoji5]
Nu maar hopen dat het meevalt...
De Vbar lijkt normaal te functioneren maar ik wil het toch zeker weten[emoji106]
Vandaag of morgen verwacht ik de servo tester binnen... Dan kan ik ook daarmee aan de slag gaan!
feestIk heb net bericht gehad van het Mikado service team, ze hebben mijn Vbar onderzocht... En de resultaten zijn positief!!! Ze kunnen geen defecten waarnemen [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]
Nu hoef ik me alleen nog zorgen te maken om de Servo's[emoji106]
Zodra ik de logger binnen heb kan ik deze testen.
Gr. Jeroen
Dat is al weer even geleden hé, mijn laatste vlucht was ook in december!Ja binnenkort moet het rookpotje maar weer de lucht in laatste keer was in november.
Groetjes René