S
Sandor
Guest
hans litjens zei:@ sandor
ik weet dat het niet nodig is maar ik hoorde steeds vaker van mensen dat ze het hadden en ik was wel benieuwd hoe dat precies zat. En ik zou er ook wel graag een hebben. Het is nu ook nog niet nodig maar als ik alvast een beetje informatie had zou ik het bij de club neer kunnen leggen zodat ze niet meer alles hoeven op te zoeken zodra het nodig is en aangezien ze er zelf niets voor doen dacht ik ik ga eens een beetje rondneuzen.
en over die verzekering als we naar days of thunder gaan in rhotenburg vragen ze ook om iets van de verzekering weet jij hoe dat precies zit want bij apollo snappen we dat ook niet hellemaal?
p.s. hoe zit het nu met de vergunning bij jullie club en met het jetvliegen?
de vergunning is zeer veel werk ,we zijn er bijna mee klaar.
als het allemaal goed gaat heet heel nederland hier iets aan , ook jullie
en er komt ook de wet flora en fauna bij kijken.
de enige vorm van flora en fauna eerlijk gezecht zie ik liever in een toilet dan op een veld. 8)
en als de vogeltjes willen paren dan doen ze dat ook als jullie voorbij vliegen...
laat je lid maken van DMFV info@dmfv.de / www.dmfv.aero
en je neemt tevens de zusatzversicherung form 4
dit is de hoogste klasse en die word bijna overal gevraagd op grote en niet zo grote evenementen (jets)
de dekking is bijna 3 x zo hoog als bij gewone WA verzekeringen.
en is speciaal voor modelvliegers uitgedacht.
kosten dacht ik 75 euro per jaar
wereldwijde dekking..
form 4 is voor de meest uitgebreide vorm en is geldig tot 50kg abflug gewicht en wereld dekking..