Jet Legend L-39 Albatros

En donderdag mag ze ook weer de hort op :banana:

Haha, zeg ik wel heel stoer hoor, maar jullie weten wel wie de baas is thuis ;-)

Hoi berto,, jou wederhelft leest ook het forum!!!!!! Iets anders vandaag mijn albatros In elkaar gezet voor de eerste keer

Gr. Ruud

Hee Ruud,

nou ik geloof niet dat ze het forum leest maar je moet nooit ergens zomaar van uit gaan ;-)

Hee man, dat is mooi, lekker gevoel he zo`n kist de eerste keer helemaal in elkaar en op de weegschaal te hebben staan ;-) haha :-)

Gewoon even van een afstandje lekker bekijken en wegdromen bij z`n vluchten komend jaar :yes:

Die foto`s op het veld zien er geweldig uit, motor starten en gaan..............................

Vanavond weer even lekker bouwen, de thuis pc is toch naar z`n gruzelementen dus kan weinig anders productief doen :-(

Grt,
Berto.

Zo een tijd bezig geweest en niets opgeschoten :-(
Heb de hoofdwieldeur weer verwijderd, zit niet naar m`n zin dus eruit ermee.

Heb wel de neuswieldeur werkend, de cilinder zit ook al, sluit mooi en staat ook netjes open.
Nu nog even uitdokteren hoe het klepje achter de neuspoot gescharnierd gaat worden, maar dan moet ik eigenlijk de pootook hebben.

Veel tijd erin gestoken met weinig resultaat :roll:

Vraag me af wanneer ik nou eens op het ARF deel kom :lol:

Donderdag weer even verder prutsen.

Ben zeker wel lekker bezig geweest maar had gehoopt de deuren al werkend te hebben gisteravond.

Naja 1/3 werkt ;-)

Haha, vandaag wordt niets :-( morgen ook niet :-( misschien vrijdag..........

Maar als jij nou toch thuis zit rij je zelf toch even langs? kun je meteen het gear meenemen kom ik dat vanavond weer halen bij jou ;-)

Ah... Sorry man, lees je post nu pas, dat was best een optie geweest! Zal eens kijken of t morgen lukt! Bel je morgenavond wel even!

Vanavond het gear maar even ophalen + turbine meepikken en misschien de kist eens op z`n wielen zetten en wegen.

Ben zeer benieuwd naar zijn gewicht.

M'n pc's zijn stuk dus foto's komen nog wel een keer.

De L-39 staat momenteel in de woonkamer en is op de weegschaal geweest.

Kom vrijwel zeker niet uit onder lood in de neus.
Ligt nu +/- 200 gram lood voorin en dan lijkt het zwaartepunt goed te komen.

Als ik nou de ontvanger LiPo's helemaal voorin kan krijgen scheelt me dat weer iets.

Maar dat zien we nog wel even.

O ja, het totaal gewicht.

Kompleet vliegklaar zonder brandstof kom ik nu uit op +/+ 14 kg.

Ik denk het ook wel, we zullen zien.

Hier nog een fotootje van de neuswiel cilinder:
l39a105.JPG

De neuspoot:
l39a108.JPG

De hoofdpoot:
l39a106.JPG

l39a107.JPG

En voor het eerst op z`n wielen (let even niet op het gear die moeten gewisseld worden :lol: ):
l39a109.JPG

l39a110.JPG

l39a111.JPG

l39a112.JPG

Best een leuk formaat kissie zo :D

Ben ook weer met de deuren begonnen, je moet toch wat he ;-)

Grt,
Berto.

Kan zelfs nog een halve kilo lager uitkomen door de poppen eruit te laten, echter moet er dan ook weer meer lood in de neus om de cg goed te krijgen.

Zal dan uiteindelijk maar een 200 gram op het totaal gewicht weer winnen, da`s ook niet echt de moeite.

Back