Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er goed uit, de L39 zo op zn pootjes! Blijft een mooi kleurenschema!
Best apparaat zo in de woonkamer
Je hebt het gewicht nog mooi laag kunnen houden, denk dat de L39 volgetankt net zo zwaar zal zijn als mn Velox.
Dan zal het met die 120er ook wel moeten gaan lukken!
Vol getankt zal het gewicht ergens rond de 17 kilo zitten, met een 120èr die zo`n 13,5kg stuwdruk levert zou dat prima moeten gaan.
Gewicht:stuwkracht ligt dan rond de 1:0.78
Bij de F-15 is dat ongeveer 1:0.81
Denk dat dat al een redelijk beeld geeft van de te verwachten eigenschappen en vermoedt dat ie met een 120èr dan ook schaal zal presteren.
En dat is beter dan de originele (al is dat natuurlijk niet 100% te stellen).
Nu echt weer even gaan klooien met de deuren en dergelijke en dan al het andere inbouwen dan moet het aardig opschieten.
Eens kijken of ie rond oud en nieuw vliegklaar is, dan loop ik redelijk op schema :roll:
Dan kan het leuke spannende werk weer beginnen en tekst maken.
Berto,, inderdaad ziet er perfect uit, jeetje... Foto's dat de l39 in woonkamer staat vind ik leuk om te zien,, ik houd het goed in de gaten,, zeer goed bezig
Ben weer lekker bezig, maar ja kan weinig anders zonder pc.
Wieldeuren welke scharnieren zitten, nog iets trimmen en dan kijken hoe ik uitkom met de cilinders.
Dan is dat ook weer af en gaan de gears er definitief in.
Hoi berto,, eigenlijk hoop ik dat je pc het nog even "niet" doet,, dan zal het echt niet lang meer duren voor de MAIDEN denk ik, nee hoor alles op zijn tijd
En nogmaals goed bezig joh,,,,,,,
En hier moeten de 3 miniservo`s komen en luchtschakelaars voor de wielen, deuren en remmen en de sequenser al kan die ook nog op de radioplaat, moet even kijken hoe ik uit kom, mooiste is eronder:
Deze sequencer gebruik ik ook vaak maar dan stuur ik direct de servotjes aan die de deurtjes bedienen om dat de tijd, richting en de uitslag van de servo's door middel van die sequencer instelbaar is zodat je geen lucht meer nodig hebt :wink: scheelt heel veel gewicht en is veel minder complex en storings gevoelig.