Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Net even contact gehad met de afdeling frezen. Niet al het benodigde hout is meer voorradig voor 2 extra setjes. Ik laat nog even weten of er meerkosten zijn als er nieuw hout besteld moet worden.
Het weekeinde niet stilgezeten. De vleugel wacht op de bovenhuid, maar eerst wat ledjes regelen voordat ik hem dicht ga plakken.
De huid ligt al klaar. Even voor de na bouwers, ik heb 2 driehoeken van 8x25 cm van de aan elkaar geplakte planken gesneden en die er samen bovenop geplakt. De vleugel past hier royaal op.
De romp staat er nu zo bij. De cockpit is ruw in vorm geschuurd. De EDF drager zit er los in.
![]()
![]()
Dit is nog een aanpassing van mezelf, 3 plaatjes multiplex op elkaar, dwars door de romp. veel sterker. 2 had achteraf ook prima geweest. Dit gaat in ieder geval wel houden.
Dit kleine blokje vuren zorgt ervoor dat de cockpit kap mooi op z'n plaats blijft. Hij valt in een uitsparing in de spant erachter. Deze moet je er zelf even inmaken.
![]()
Zo en nu naar bed, morgen weer vroeg op!
Weet iemand hoeveel dB die Wemotec minifan Evo produceert ? Blijft dit onder de 72 dB of ga je er over heen ? De 12-blads fan met 2500 kV motor op 4S in mijn Durafly Venom zit op ruim 74 dB en dat is te veel voor ons veld in Dordrecht. Het zou mooi zijn als ik ook hier met een EDF zou kunnen vliegen.
Ben bang dat dat hem niet gaat worden. Ik heb hier ook nog 2 EDF kisten liggen, 1 klaar voor inbouw van de componenten en 1 bouwpakket. Ben bang dat ze op de club toch niet kunnen vliegen dus doe er ook niks meer aan. Als de EDF in de kist ingebouwd zit dempt dat nog wat, maar bij de Jetbrett hangt hij er los achter dus dat dempt niks.
Dan maar op de Kil vliegen ermee?