Jetbrett EDF

Ik heb net alle freesdelen opgehaald. Een enorme berg onderdelen! Ik heb 7 sets, dus voor lijst nrs 2 t/m 8. De overige sets komen later.

Verzenden wilde ik in een envelop doen, maar dat gaat hem niet worden denk ik. te veel risico op schade. Ik ga dus even wat dozen halen. Portokosten wordt dan € 6,75
De kitjes zijn € 40,- per stuk. Ik wil jullie dus verzoeken om € 46,75 over te maken op mijn rekening ovv Jetbrett en je forumnaam. Ik stuur iedereen even een PB met het rekening nr.

Zo zien 7 freeskits eruit:
10720687884_8f1b6770ba_c.jpg

Erwin, super bedankt voor al dit werk! Chapeau!

Zo de eerste 3 pakketten zijn de deur uit. Morgen worden ze door de post pas meegenomen helaas. Misschien dat deze dus zaterdag bezorgt worden. Ik hou morgen de rekening in de gaten, wat betaald is gaat direct de deur uit.

@Rinie, is prima, reken op een week of 2.

vandaag mijn frees setje binnen gekregen. Het ziet er perfect uit!
Emanuel bedankt voor de service, en de frezer natuurlijk ook bedankt voor het mooie werk.

Het is hier binnen.
86dad78f-953f-4e71-b392-0ebcdfc42604_zpsb4114b48.jpg

Nu nog effe wachten tot de plaatselijke modelbouwhandelaar weer terug van vakantie is. Dan wat plankjes en vuren latjes aanschaffen dan kan ik beginnen.

Heel hartelijk bedankt Emanuel voor de moeite en natuurlijk ook de frezer.

Postbode is ook net bij mij langs geweest om een mooi pakketje balsa en triplex af te leveren. Zuiver freeswerk, mijn complimenten.
Ook jij bedankt, Emanuel. Het ziet er allemaal top uit. Nu nog de plankjes en latjes erbij en dan bouwen!

Succes allemaal en uiteraard foto's posten met de voortgang !

Hallo Ked,

Welke impeller eenheid heb jij besteld?

M.v.gr. Albertmobiel

Eigenlijk heb ik er nog 1 liggen die ik in eerste instantie wilde gebruiken zie post 61.
[post61]
Maar begon een beetje te twijfelen dus toen een andere besteld zie post 100
[post100]

Ik twijfel nog steeds misschien toch eerst het oude type Wemotec en daarna de DPS ( mad Trust).
Ach ga in ieder geval er voor zorgen dat ze er allebei op passen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back