Tadango
Forum veteraan
Ik begin die "troep" eromheen ook steeds meer te verdenken. Morgne weten we dat zeker
Het enigste wat niet makkelijk uitwisselbaar is is de ecu. Kleppen haal ik er morgen direct tussen uit. Als het niet verbeterd trek ik de pomp uit mijn andere jet en zal ik daarmee testen. Ik verdenk zelf namenlijk de pomp enorm. De vorige pomp lekte ook al en die is vervangen. Wie zegt dat deze beter is? De motor liep ook erg onregelmatig als hij liep en ik had vaak het idee dat de ecu het pompvermogen gelijk hield maar opeens het toerental even wegzakte en hij dan uit schoot. Even kero weg, vlammen uit, dan weer kero en hopla, flameout.
Pomp is erg prijzig maar die orbit pompjes lopen erg lekker. 130 euro er tegenaan om de boel goed werkend te krijgen moet dan maar. oneway voor gas en een goede brandstof klep van 50 euro en ik ben klaar......... als dat het tenminste is. Moet haast wel........
Morgen meer nieuws
Of heeft iemand nog een goede pomp over? Ebay effe afstruinen op complete gecrashte motoren
Staat vaak wat op.......
Pomp gaat ook zeker uitelkaar als die het is.

Pomp is erg prijzig maar die orbit pompjes lopen erg lekker. 130 euro er tegenaan om de boel goed werkend te krijgen moet dan maar. oneway voor gas en een goede brandstof klep van 50 euro en ik ben klaar......... als dat het tenminste is. Moet haast wel........
Morgen meer nieuws

Of heeft iemand nog een goede pomp over? Ebay effe afstruinen op complete gecrashte motoren

Pomp gaat ook zeker uitelkaar als die het is.