Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Is het een idee om een uitwijk datum te kiezen? bv 2 weken later indien het weer tegenzit? We gaan er natuurlijk vanuit dat het prachtig weer wordt maar je weet het maar nooit.....

we maken het deelnemerslijstje weer een stukje langer
maikel bvm kingcat mb339
ger k a 10 x jetco
herman vision bae 146
wimpy twin 2 zwever
het word al gezellig druk zo nu maar hopen op goed weer dan kan ons niets meer in de weg staan om vele liters peut op te branden
gr.pieter
Hee Hee Hee, ik wil er graag ook nog bij :yes: (die bekende stok achter de deur ;-) )

Berto BosModelAir trainer (oftewel een gemodificeerder Fomost)

Hehe, de kleine en moeder de vrouw liggen nog lekker in het ziekenhuis en gingen even rusten na mijn en de grootouders aanwezigheid ;-)

Ze mogen morgen rond 18:00 naar huis dus dan is het echt afgelopen met de rust ;-) (al is ze nu wel heel rustig :-) )

hoi berto sorry dat ik je vergeten ben en van harte met de kleine en wat btrefd een uitwijkdatum dat is geen optie ivm een paar kippetjes in de schuren zijn er maar 80.000 dus die verzet je ook niet zo maar.dus bij deze
berto met stok achter de deur formost
gr.pieter

Ik ben nog niet in het bezit van een jet maar kom zeker kijken. En kennis vergaren voor het nieuw te starten project, de bouw van een KJ66. Dit is een project wat al een aantal jaren op de planning staat echter door omstandigheden steeds is verschoven. Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan de werkplaats en dan is eindelijk het klussen in het nieuwe huis gedaan en kan ik me weer richten op de hobby.

Groetjes Gert-Jan

Dat is zeker een goed idee Gert-Jan. Er zullen vast wel een paar KJ66's vliegen en de motor in mijn Vision is ook een KJ66 dus altijd goed voor wat inspiratie.

Als ik het goed heb ben jij diegene die kort geleden die vision hebt gekocht. Proficiat hiermee het lijkt mij een zeer goede kist toe. Ik heb zelf ook overwogen om het toestel te kopen. Echter vond ik dat ik mijn doel voorbij schoot. Maar je zal er zeker een hoop plezier aan beleven.

PS Waar vliegen jullie. Zelf ben ik lid Earia leeuwarden maar ben net verhuist naar Ureterp.

Groetjes Gert-Jan

Hoi Gert-Jan,

Klopt, dat was die vision. Erg leuke kist en leuke beginners setup zo. KJ66 is veel over bekend en onderdelen zijn goed te krijgen. Motor loopt ook lekker en ik wacht nu op goed weer om de kist eens omhoog te jagen ;)

Ik vlieg bij Avio-Eelde : Welkom bij Avio-Eelde. Hier vliegen ook meer mensen die in drachten wonen. Je bant altijd welkom om eens te komen kijken :)

Het is wel de bedoeling Henk .

Ben al druk bezig de nieuwe modellen klaar te krijgen voor de meeting's .
Alleen turbinen modellen heb ik niet . :D
Zijn bij ons niet toegelaten , we zitten midden in de natuur .

Mvg Johan/Gerda

Ik ben dr ook bij, minimaal met deze:

DSCF1861.jpg

En als 't in mn auto past misschien nog een MB339...

Hallo heren en evt.dame jetvliegers
Ik stop ermee om iedere deelnemer te vermelden, want zoals het nu lijkt gaat het wel druk worden op onze jetmeeting. Voor diegene die er een lange reis voor over hebben is het mogelijk om te overnachten op camping Ekenstein (vlakbij het veld) of in hotel het Wapen van Leiden in Appingedam. Voor meer info kun je altijd even mailen.
gr.pieter

Dat gaat dan leuk worden :) Is er straks nog wel ruimte om te starten / landen of staat het hele veld vol met kisten?

Ik stop ermee om iedere deelnemer te vermelden

Als je dat teveel werk vindt of zo, dan is dit

Voor meer info kun je altijd even mailen

denk ik niet handig. :nooo:

Je kunt beter alle info 1 keer helder en goed op het forum, of bv. op jullie site zetten, dan dat je iedereen individueel moet gaan informeren . . . :p

Just my two cents . . .

jan.

Beste organisatie

Bij deze meld ik mij af voor de jetmeeting in Appingedam, de reden is :

Teveel kilometers om te rijden voor 1 vliegdag.
Geen plek voor onze camper bij het vliegveld.
Een camping is geen optie voor ons, wij hebben een camper en willen samen een leuk weekend hebben.

Wij willen graag een leuk vliegweekend beleven met man/vrouw/hond/bbq enz en met onze camper en dat zal niet gaan lukken op het modelvliegveld in Appingedam.

Ik hoop dat jullie een hele fijne jetmeeting zullen beleven aldaar en wij wensen jullie een fijne vliegdag toe.

Vriendelijke groeten Jaap Denny en de hond Bo

Laatst bewerkt:
Back